علی کریمی:برای تسویه حساب با باشگاه سپیدرود فقط چک بانکی قبول می کنم

سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت گفت: امروز مقابل باشگاه به تن زاده زنگ زدم اما جوابم را نداد و بعد از یک ساعت و چهل و پنج دقیقه به من پیامک داده که کارمندانش در باشگاه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ظاهراً مسئولان باشگاه سپیدرود رشت از علی کریمی خواسته بودند که تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت سرمربی پیشین سپیدرود درخواست کتبی خود برای تسویه حساب را به این باشگاه دهد تا آنها متعاقباً تاریخ تسویه را اعلام کنند. علی کریمی هم این درخواست را انجام داده و امروز برای پیگیری کارش به باشگاه سپیدرود رفته، اما ظاهراً برای دیدار با تن‌زاده مدیرعامل باشگاه ناموفق مانده است.

این درحالی است که پس از انتشار این خبر مسئولان باشگاه سپیدرود حضور علی کریمی در باشگاه را تکذیب کردند، اما علی کریمی در همین خصوص اظهار داشت: من امروز به رشت رفتم و ساعت ۱۱:۱۴ با آقای تن‌زاده تماس گرفتم که او پاسخم را نداد، اما ساعت ۱۲:۴۵ به من پیامک زد که بچه‌ها در باشگاه تا ساعت ۱۲ حضور دارند. با توجه به این نامه، چطور تن‌زاده برخلاف نامه خودش، ادعا می‌کند که برگه تسویه حساب و چک از یک هفته پیش آماده بوده است؟ اصلاً چرا به من گفته‌اند که درخواست خود را به صورت کتبی به باشگاه بدهم و نتیجه را متعاقباً اعلام می‌کنند.

وی افزود: تن‌زاده گفته برگه‌های تسویه‌حساب آنها از یک هفته قبل آماده است. او درحالی این ادعا را کرده که من ۲۲ اردیبهشت درخواست کتبی‌ام را به این باشگاه داده‌ام تا آنها هم طبق وعده خود به آن رسیدگی کنند، اما این اتفاق نیفتاده، هواداران بهترین قضاوت‌کننده هستند. من نه حرف  تن‌زاده را قبول دارم و نه چک‌اش را. باید برای تسویه‌حساب چک بانکی به من بدهند، او مدعی است و همیشه حرف او درست است. او پاسخ دهد چرا اصلاً جواب تماس من را نداد و یک ساعت و 45 دقیقه بعد تازه به من پیامک زده است. خود مردم قضاوت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید