لو رفتن مشخصات گوشی گلکسی J۴ و J۶

سامسونگ در آینده از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. به تازگی مشخصات گلکسی J۴ و گلکسی J۶ در فضای مجازی منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آینده نزدیک شاهد رونمایی از دو اسمارت فون اقتصادی از سوی شرکت کره ای سامسونگ خواهیم بود. این دو دستگاه گلکسی J4 و گلکسی J6 نام دارد. در گذشته گلکسی J4 در گیک بنچ حضور پیدا کرده و در ماه آوریل گوشی گلکسی J6 موفق به کسب تاییدیه FCC شده بود (گلکسی J6 مجهز به نمایشگر بدون حاشیه در وب‌سایت سامسونگ حضور پیدا کرد).

به تازگی مشخصات گلکسی J4 و گلکسی J6 توسط SamMobile منتشر شده است. همانطور که انتظار می رود گلکسی J6 از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می برد. این دستگاه به نمایشگر بی کران 5.6 اینچی با فناوری امولد مجهز خواهد شد. این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 18:9 است.

در حالی که رزولوشن نمایشگر این گوشی هوشمند مشخص نشده است، انتظار می رود رزولوشن آن اچ دی پلاس باشد. قدرت این محصول را چیپست اگزینوس 7870 تامین خواهد کرد. ضمن آنکه فرکانس هسته های این پردازنده برابر با 1.6 گیگاهرتز است.

در صورتی که گزارش جدید صحت داشت باشد، سامسونگ برای گلکسی J6 دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این اسمارت فون به اسکنر اثر انگشت، دو درگاه سیم کارت و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 مجهز خواهد شد.

گلکسی J6 در نسخه های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ خریداران می توانند این دستگاه را همراه با 2/3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

گوشی گلکسی J4 از مشخصات فنی ضعیف تری در مقایسه با گلکسی J6 بهره می برد. بر اساس مشخصات گلکسی J4 این دستگاه به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی مجهز می شود (تصویر گوشی گلکسی J4 سامسونگ لو رفت). برخلاف گلکسی J6 شاهد استفاده از اینفینیتی دیسپلی در این محصول نخواهیم بود.

این اسمارت فون به پردازنده اگزینوس 7570 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز مجهز خواهد شد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیم کارت و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان معرفی این دو گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید