رقابت های جودوی جوانان آسیا؛

۲ برنز و حذف ۴ نماینده ایران در پایان روز نخست

در روز نخست رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان آسیا شش نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که حاصل آنها تنها دو مدال برنز و حذف چهار نماینده دیگر ایران بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روز نخست رقابت‌های قهرمانی جودوی جوانان آسیا که به میزبانی لبنان در حال برگزاری است ابولفضل محمودی در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل نماینده نپال در مقابل جودوکار ازبکستان مغلوب شد و به جدول بازنده‌ها رفت. در ادامه نماینده ایران موفق شد با دو پیروزی مقابل جودوکارانی از چین تایپه و تاجیکستان صاحب مدال برنز رقابت‌ها شود.

در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز امین کامیابی بعد از استراحت در دور اول در گام نخست حریفی از هند را ضربه فنی کرد ولی در مبارزه دوم مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد . او در ادامه رقبایی از قرقیزستان و مغولستان را از پیش رو برداشت و دومین مدال برنز ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از آن خود کرد.

علی قلی پور تنها نماینده وزن منفی ۶۰ کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی از جودوکاری از کشور میزبان به جودوکار هند باخت از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. علی بریمانلو نیز در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم در شرایطی که در گام نخست حریفی از قرقیزستان را از پیش رو برداشته بود در دور سوم و چهارم به دو جودوکار از تاجیکستان باخت و به این ترتیب به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

در بخش دختران نیز شیوا جهانگیری در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم با شکست مقابل حریفانی از ازبکستان و چین تایپه  به کار خود پایان داد و نگین نظری نیز بعد از پیروزی مقابل حریفی از لبنان در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با قبول شکست ازجودوکاران ازبکستان و نپال از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید