دبیر فدراسیون در گفت وگو با جی پلاس؛

چرا تکلیف تیم ملی هندبال مشخص نیست؟/ هندبال ایران در جاکارتا مدعی است!

تیم ملی هندبال ایران در دوره گذشته بازی های آسیایی عنوانی بهتر از چهارمی کسب نکرد و بهترین نتیجه کسب شده هندبالیست های ایرانی، عنوان سومی در دوحه قطر بود. حدود سه ماه تا بازی های آسیایی فرصت باقی مانده است اما هنوز اردوهای تیم ملی کار خود را آغاز نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

دبیر فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس در پاسخ به اینکه چرا تکلیف تیم ملی مشخص نیست و از چه زمانی قرار است اردوهای این تیم برای آماده سازی بازی های آسیایی جاکارتا آغاز شود، اظهار کرد: چرا تکلیف تیم ملی مشخص نیست؟ از ابتدا بیان کردیم اردوهای تیم ملی از اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در حال حاضر نیز در تمام رده های سنی، اردوها برپا شده است و در بخش مردان نیز اواخر اردیبهشت ماه اردوها تشکیل می شود.

رجبی در ادامه درباره دیر تشکیل شدن اردوی تیم ملی مردان افزود: تا اسفندماه رقابت های لیگ برتر طول کشیده بود و قبل از آن نیز مسابقات قهرمانی آسیا را در برنامه داشتیم. بازیکنان نیز حدود 12 ماه درگیر درگیر مسابقات لیگ بودند و قاعدتا باید یک ماه را استراحت می کردند. بازیکنان لژیونر نیز در خارج از کشور حضور دارند و تا 15 خردادماه نمی توانند به ایران بیایند.

رجبی در واکنش به اینکه لژیونرها درگیر تمرینات هستند اما بهتر نبود طبق رویه سال های گذشته بازیکنان داخلی در فاصله چندماه مانده تا بازی های آسیایی، اکنون در اردوها باشند، خاطرنشان کرد: برای بازیکنان داخلی اردوها تشکیل می شود، مربی تیم ملی مشخص شده است و در حال انجام کارهای او هستیم تا به ایران بیاید و اردوها را آغاز کنیم. از زمان برگزاری اردوها به صورت مداوم تا حضور در بازی های آسیایی آن را ادامه خواهیم داد.

دبیر فدراسیون هندبال درباره برنامه فدراسیون برای برگزاری دیدارهای دوستانه نیز به جی پلاس گفت: بله برای دیدارهای دوستانه برنامه داریم، تیرماه یک تورنمنت در قطر برگزار می شود، البته خود مربی نیز باید برای بازی های دوستانه رایزنی انجام دهد، تورنمنت های مختلفی را داریم که باید مربی برای شرکت در هر یک تصمیم گیری کند.

محمدرضا رجبی در پاسخ به این سوال که با وضعیت فعلی چه ارزیابی از عملکرد هندبال ایران در بازی های جاکارتا دارید، تصریح کرد: ما همه سعی خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. هیچ قطعیتی در ورزش وجود ندارد و نمی توان درباره کسب مدال صحبت کرد. وضعیت الان بد نیست و تیم خوبی در اختیار داریم و هندبال ما قطعا جزء مدعیان بازی های آسیایی است.  ما صرفا به جهت حضور، در بازی ها شرکت نمی کنیم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و برایش برنامه ریزی کرده ایم.

دیدگاه تان را بنویسید