اردیبهشت 97 فرصتی استثنایی برای خرید تورهای داخلی آفری و ارزان!

ایران کشوری چهار فصل و مملو از جاذبه های گردشگری تاریخی، زیارتی و تفریحی است. بنابراین اگر قصد دارید در هرماه و هر فصل از سال از شهرهای مختلف ایران بازدید کنید می توانید سفر خود را آغاز کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تعطیلات نوروزی و تابستانی و مقارن شدن تعطیلات رسمی با تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی برای خرید تور های داخلی و آغاز ایرانگردی می باشد که می توانید در خانواده و دوستانتان روزهای فراموش نشدنی را تجربه نمایید. بهترین زمان برای سفر به ایران از نظر گردشگران فصل بهار و پاییز می باشد که می توان در میان ماه های فصل بهار اردیبهشت را بهترین زمان برای سفر نام برد. عزیزانی که قصد ایران گردی را دارند در ادامه با ما همراه باشند تا اطلاعات لازم در مورد تورهای پرطرفدار داخلی نظیر تور کیش، تور قشم و تور مشهد را کسب نمایند. امروزه بیشتر تورهای مسافرتی که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شوند معمولا با پروازهای چارتر بسته می شوند که از لحاظ نرخی به مراتب به صرفه تر خواهند بود اما به این معنا نیست که همواره این پروازها ارزان باشند که اطلاعات جامع را در این باره در آیا پروازهای چارتری همیشه ارزان هستند؟! می توانید مشاهده کنید.

50

بدون شک کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران می باشد. در این جزیره مروارید گونه تفریحات و سرگرمی های جذاب و نایاب بسیاری وجود دارد. اگر بخواهیم تور کیش را در ماه های مختلف بهار مورد بررسی قرار دهیم. برای پاسخ به این حقیقت باید گفت که کیش در تمام ماه های بهار زیبا و چشم نواز می باشد. اما در نیمه اول اردیبهشت بسیار خود نمایی می کند. دمای هوا در اردیبهشت تقریبا 29 درجه و رطوبت 60 درجه می باشد. ولی هرچه از اردیبهشت فاصله می گیریم و به خرداد و فصل تابستان نزدیک می شویم دمای هوا بیشتر و رطوبت کمتر می شود. پس می توان نتیجه گرفت نیمه اول اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به کیش می باشد. قیمت تور کیش در اردیبهشت ماه ثابت نیست و عوامل مختلفی نظیر مدت اقامت، نوع هتل و رزرو مسافرت در این امر دخیل می باشند.

20

 تور کیش در فصل بهار بویژه ماه های فروردین و اردیبهشت به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی قیمت بالایی دارد. اما شما می توانید با یک انتخاب هوشمندانه مانند استفاده از تورهای ارزان نظیر تور چارتر کیش و یا تور های دو روزه کیش استفاده کنید و از سفر به این جزیره مرجانی نهایت لذت ببرید. همان طور که گفته شد شرایط اقلیمی جزیره کیش در نیمه دوم اردیبهشت با افزایش دما و کاهش رطوبت کم کم نامساعد می گردد. بنابراین عزیزانی که قصد دارند با استفاده از تور لحظه آخری کیش  به این جزیره سفرکنند توصیه می شود تور خود را در روزهای آغازین اردیبهشت رزرو نمایند. امروزه اهمیت تورهای کیش باعث شده که تا امکان سفر به کیش از جای جای ایران و اکثر کلان شهرهای کشور به این جزیره هم فراهم شود که اطلاعات لازم درباره تورهای کیش از شهرستان هم در مطلب توجه: امکان رزرو تورهای داخلی از سراسر ایران! برای شما عزیزان در دسترس می باشد.

30

مشهد، پایتخت معنوی ایران و یکی از شهرهای  محبوب و پرمخاطب می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری از اقصی نقلط جهان با استفاده از تور مشهد به این شهر سفر می کنند. اما با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروزی ترافیک مسافران از حجم بالایی برخوردار می شود. بنابراین ایام نوروز زمان مناسبی برای سفر به مشهد می باشد زیرا به دلیل کمبود اقامتگاه ها و شلوغی خیابان ها و افزایش هزینه های خدمات و مهم تر از همه ازدحام جمعیت در حرم مطهر امام رضا  مسافران دچار سردر گمی می شوند. همچنین در تعطیلات تابستان به دلیل بسته شدن مدارس مسافران بسیاری به این شهر زیارتی سفر می کنند که البته ازدحام جمعیت نسبت به ایام نوروز کمتر می باشد. با توجه به شرایط اقلیمی بهترین زمان برای سفر به مشهد اواخر اردیبهشت، خرداد و اوایل پاییز می باشد. گردشگرانی که قصد دارند در اردیبهشت به مشهد سفر کنند هم می توانند به صورت هوایی و هم زمینی به این شهر سفر کنند. که البته تور مشهد ارزان زمینی یکی از تورهای پرفروش مشهد به شمار می رود. تعداد روزهای اقامت برای تور مشهد اردیبهشت 97 به انتخاب مسافران می باشد اما غالبا تور مشهد به صورت دو شب و سه روزه  یا سه شب و چهار روز از سوی گردشگران تور مشهد رزرو می گرددد. همچنین عزیزان می توانند با مراجعه به وبسایت جامع گردشگری .comتورکیش-تورمشهد از پکیج قیمت های تورهای هوایی و زمینی مشهد مطلع شوند.

40

قشم یکی از بی نظیر ترین جزایر استان هرمزگان می باشد که جاذبه های گردشگری و تاریخی ارزشمندی را درون خود نهفته است. وجود این جاذبه ها سبب گردیده تا قشم  به یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری ایران شهرت یابد. البته محبوبیت قشم علاوه بر جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و بازارهای آن می باشد که هر ساله گردشگران تور قشم برای خرید به این جزیره سفر می کنند. زیرا بازارهای قشم بسیار مناسب و ارزان می باشد. از آنجا که قشم در جنوب ایران واقع شده بهترین فصل برای سفر به این جزیره فصل بهار و ماه آخر فصل تابستان می باشد. به طور کلی جاذبه های گردشگری قشم روباز هستند که همگی در روز قابل بازدید می باشند. بازدید از این جاذبه ها به شرایط آب و هوایی بستگی دارد. بهترین  زمان برای سفر به قشم و دیدن جاذبه ها ماه های خنک سال از اواسط شهریور تا اواسط اردیبهشت می باشد. ولی از اواسط اردیبهشت هوا گرم می شود. بهترین زمان برای شنا و ساحل گردی ماه های گرم سال می باشد. آب دریا از اوایل فروردین تا اواخر مهر و حتی اوایل آبان برای شنا کردن ایده آل می باشد. پس از آن آب سرد و شنا کردن دشوار می باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید