پدر نیمار در تلاش برای جدایی پسرش از پاری‌سن‌ژرمن

پدر ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در تلاش است تا مقدمات جدایی پسر خود از این تیم فرانسوی را مهیا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس ادعای روزنامه فرانسوی «لیبراسیون»، پدر نیمار در تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت) ملاقاتی با پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های پسرش داشته و از او خواسته تا مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را در تابستان پیش‌رو به بازار نقل‌وانتقالات بازگرداند. این ادعا در حالی مطرح شده که روزنامه مادریدی «آس» روز گذشته خبر داده بود که نماینده باشگاه رئال مادرید اخیراً در دو سفری که به برزیل داشته با نیمار که در حال انجام فرایند ریکاوری بر روی پای تازه جراحی شده‌اش بوده، ملاقات‌هایی داشته است.

یک فرد نزدیک به نیمار که نامش فاش نشده به روزنامه «لیبراسیون» گفته که نیمار از مدیر برنامه‌های خود خواسته درها را به روی باشگاه‌های بزرگ اروپایی باز کند. این مهاجم 26 ساله تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن از بارسلونا جدا و به جمع پاریسی‌‌ها ملحق شد.

نیمار که در ماه مارس (اوایل اسفند ماه) از ناحیه استخوان پنجم متاتارسال (استخوان‌های منتهی به انگشتان پا) دچار شکستگی و در نهایت مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد، هفته گذشته پس از به پایان بردن مرحله اول ریکاوری خود به شهر پاریس بازگشت.

نیمار  در فصل جاری در 30 بازی 28 گل برای PSG به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید