دستگیری ۳ سارق در ایوانکی

گرمسار - فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری سه سارق قبل از انجام سرقت مغازه در ایوانکی خبر داد و گفت: این متخلفان اهل استان‌های غربی کشور بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ ابوذر قربانی صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه سارقان مغازه توسط فرماندهی انتظامی بخش ایوانکی شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: شب گذشته با اعلام شهروندان و حضور به موقع عوامل گشت انتظامی سارقان از انجام سرقت ناکام ماندند.

وی افزود: سارقان با خودرو سواری سمند در حال سرقت بودند که با حضور ماموران بدون توجه به‌فرمان پلیس متواری و مخفی شدند که در نهایت بعد از دو ساعت قبل انجام سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گرمسار بابیان اینکه این سه سارق اهل استان های غربی کشور بودند، ابراز داشت: هدف آن‌ها سرقت از مغازه‌های سطح شهر گرمسار بود که به موقع شناسایی و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی درست و به موقع شهروندان می‌تواند از بروز حوادث و سرقت جلوگیری کند لذا از شهروندان تقاضا داریم به محض مشاهده موارد مشکوک آن را بلافاصله در هر ساعتی از شبانه روز به نیروهای انتظامی اطلاع و یا با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید