خانم بازیگر از تجربه متفاوت همکاری با لعیا زنگنه و مهدی سلطانی می گوید

ریحانه پارسا بیان کرد از زمانیکه در مقابل لعیا زنگنه و مهدی سلطانی بازی کرده است، کیفیت بازیگری‌اش بهتر شده و این دو هنرمند کمک زیادی به او کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال «پدر» که ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد، درباره نخستین تجربه بازیگری خود، قرار گرفتن مقابل برخی بازیگران پیشکسوت، افزایش تسلطش به نقش با گذشت زمان و سابقه خود سخن گفت.

ریحانه پارسا که نقش لیلا را در سریال «پدر» ایفا می کند، درباره نخستین تجربه بازیگری حرفه ای خود بیان کرد: به نسبت سکانس هایی که در ابتدای پروژه از بازی خودم می دیدم، حالا بازی ام خیلی فرق کرده است. یکی از دلایل این موضوع بیشتر شدن تجربه ام طی این مدت است. از سوی دیگر، درست از جایی که کارم مقابل اساتیدی چون آقای مهدی سلطانی و خانم لعیا زنگنه آغاز شد، به نوعی ورق برگشت و همه چیز عوض شد. این دو بزرگوار کمک زیادی به من کردند.

او با اشاره به نقش همبازی هایش در پیشرفت خود، ادامه داد: بخش‌های ابتدایی کار همه در دانشگاه می گذشت اما با خروج ما از این لوکیشن ها و ورود به فضای خانوادگی، به مرور نوعی پختگی را در بازی خودم احساس کردم که حتی در مقابل کاراکتر حامد با بازی سینا مهراد نیز خود را نشان می داد.

این بازیگر با بیان اینکه در زمان کلید خوردن سریال 10 قسمت فیلمنامه کامل بوده، یادآور شد: به نظر می رسد با کلید خوردن پروژه و پیشرفت همزمان جزئیات فیلمنامه، نویسندا با توجه به شناختی که از من داشتند جزئیاتی به شخصیت لیلا اضافه کردند که از ریحانه برداشت شده بود و این موضوع هم به نزدیکی بیشترم به نقش کمک کرد.

پارسا درباره خودش نیز گفت: متولد اسفند 77 هستم، شروع کارم از مدرسه سوره بود و دیپلم نمایش دارم. در مدت تحصیل هم در مدرسه فعال بودم و به بازی در تئاترها می پرداختیم که البته کارهایم اجرای عمومی و حرفه ای نداشت. وقتی برای این سریال تست دادم و قبول شدم فهمیدم پیش از من حدود 250 نفر از کسانی که حتی برخی از آنها در کارهای کمتر دیده شده بازی کرده یا تئاتری بودند برای این نقش تست داده بودند.

او در پایان گفت: نقش لیلا برایم جذابیت زیادی داشت. در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می توانم خودم را نشان بدهم. لیلا هم یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید