پس از باخت مقابل ذوب آهن؛

شفر: شاید بازی را باختیم اما جنگ را نباختیم! / امیدوارم ورزشگاه آزادی کاملاً پر شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:شاید بتوانم بگویم که اولین بار بودم می‌دیدم تیمی خوب بازی می‌کند و گل نمی‌زند اما با یک پنالتی بازی را می‌بازد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن اظهار داشت:فکر می‌کنم یکی از بهترین‌بازی‌هایی بود که انجام دادیم و هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما تبدیل به گل نشد. فوتبال همین است و در آخر بازی پنالتی شد که شاید بتوانم بگویم که اولین بار بودم می‌دیدم تیمی خوب بازی می‌کند و گل نمی‌زند اما با یک پنالتی بازی را می‌بازد.

*امیدوارم مدیرعامل باشگاه دیده باشد همه اعضای تیم جنگیدند

شفر تأکید کرد: ما دو مصدوم داریم که داریوش شجاعیان و امید ابراهیمی هستند و امیدواریم که آنها بتوانند به بازی آینده برسند. امروز تمام بازیکنان صددرصد توان‌شان را آماده کردند و امیدوارم مدیرعامل باشگاه دیده باشد همه اعضای تیم جنگیدند و تلاش خود را انجام دادند.

* در آلمان اصطلاحی داریم که می‌گوییم شاید بازی را ببازیم اما جنگ را نباختیم

وی افزود: وقتی شما با ذهنیت برتر به زمین می‌آید همه کار می‌توانید انجام دهید و متأسفانه در ترکیب تیم ما تیام حضور نداشت و هنوز در شرایط صددرصد نبود. ما امروز در مورد بازی کردن او جلسه‌ای داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم او نباشد. در آلمان اصطلاحی داریم که می‌گوییم شاید بازی را ببازیم اما جنگ را نباختیم. من از هواداران استقلال تشکر می‌کنم زیرا آنها کاملاً هماهنگ با ریتم بازی ما به بازیکنان انرژی می‌‌دهند.

*داوران ایرانی نسبت به این داور بهتر هستند

سرمربی آبی پوشان در ادامه گفت: هواداران استقلال هویت باشگاه استقلال هستند و ما به این هواداران افتخار می‌کنیم که هرجا که می‌رویم ما را حمایت می‌کنند اما راجع‌به بازی باید بگویم در فینال جام حذفی زمانی که تیم حریف شکست خورد راجع‌به داوری اعتراض کرد اما امروز زمانی که عملکرد داور را از نزدیک دیدم متوجه شدم داوران ایرانی نسبت به این داور بهتر هستند.

* امیدوارم ورزشگاه آزادی کاملاً پر شود

شفر افزود: واقعاً عملکرد ضعیفی داشت زمان پنالتی به اشتباه سوت زد و حتی در مصدومیت شجاعیان هم می‌توانست بهتر قضاوت کند اما این باخت را فراموش می‌کنیم.  از امروز به فکر بازی ذوب‌آهن در تهران هستیم. آماده هستیم تا مقابل هواداران‌مان این نتیجه را جبران کنیم. امیدوارم ورزشگاه آزادی کاملاً پر شود و با قدرت مقابل ذوب‌آهن به میدان برویم.

* قبل از پنالتی موقعیت گلزنی داشتیم

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه فکر نمی‌کنید اخراج بازیکن ذوب‌آهن باعث شد تا تمرکز بازیکنان استقلال به هم بریزد و با ۱۰ نفره شدن ذوب‌آهن این تیم برتری خیلی خوبی نسبت به استقلال در لحظاتی پایانی داشت، گفت: شاید اگر یک داور دیگر بود آن صحنه را پنالتی می‌گرفت و شاید پنالتی نمی‌گرفت. ولی ما قبل از پنالتی حریف سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم.

خبرنگاری گفت شما روز گذشته و امروز مرتب اشاره می‌کنید که مدیرعامل باشگاه باید جنگندگی بازیکنان را ببیند و منظور شما از این صحبت چیست که شفر پاسخ داد: من به این سؤال جواب نمی‌دهم.

* نمی دانم چه بگویم و همه چیز تمام شده است

شفر در خصوص اینکه بعد از حضور حدادی‌فر استقلال میانه زمین را به حریف واگذار کرد، گفت:  من نمی‌توانم در مورد بازیکن ذوب‌آهن حرف بزنم ولی امروز یکی از بهترین بازیکنان‌مان شجاعیان را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و قبل از پنالتی هم توسط اسماعیلی و غفوری شانس گل داشتیم.

وی در پایان در خصوص اینکه به نظر می‌رسید روی صحنه پنالتی اتفاقی مشابه در محوطه جریمه ذوب‌آهن هم اتفاق افتاد، گفت: من نمی‌دانم چه بگویم ولی به هر صورت داور پنالتی را گرفته و همه چیز تمام شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید