مدیر پردیس کورش: این نوع تبلیغات به هیچ وجه منفی نیست/ شب گذشته "به وقت شام" دو برابر فروش داشت!

مدیر پردیس سینمایی کورش که دیشب برنامه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام» در آنجا برگزار شد، این نوع تبلیغ را منفی ندانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش با اشاره به حرکت نمادینی که شب گذشته دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه قبل از اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا صورت گرفت و عده ای با لباس داعش و اسب در مجتمع حضور یافتند، گفت: به ما اطلاع دادند که قرار است نمایشی برای اکران فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا و عوامل فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شود که البته اطلاعی درباره نحوه اجرای آن نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه در تمام دنیا چنین نمایش هایی برای اکران فیلم ها صورت می گیرد که با استقبال نیز همراه می شود، توضیح داد: در زمینه ایجاد وحشت بین مردم نیز باید بگویم معمولا در دنیا دوربین مخفی های ترسناک اجرا می شود که باعث ترس و شوکه شدن مردم می شود ولی در نهایت بدون هیچ مشکلی از سوی مخاطب مورد استقبال قرار می گیرد.

این تهیه کننده سینما افزود: حضور بازیگران با چهره های داعشی در پردیس سینمایی کورش یک برنامه تبلیغاتی بود تا بتواند فیلم «به وقت شام» را دوباره بر سر زبان ها بیاورد و جالب است بدانید این اثر سینمایی شب گذشته سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نسبت به شب های دیگر بیش از ۲ برابر فروش داشت.

وی ادامه داد: شاید در حاشیه اجرای این نمایش یک یا دو نفر ترسیده باشند، اما نباید فراموش کرد که این گونه برنامه ها معمولا برپایه غافلگیری است.

مدیر پردیس سینمایی کورش توضیح داد: از ابتدای امر ما نمی دانستیم سازمان اوج چه ایده ای دارد ولی در نهایت باید بگویم که این نوع تبلیغات به هیچ وجه منفی نیست.

سرتیپی در پایان گفت: پردیس سینمایی کورش محلی برای نمایش فیلم های مختلف است و همه صاحبان آثار اگر درخواست هایی داشته اند این مجموعه سعی کرده تا به این درخواست ها پاسخ مثبت دهد.

دیدگاه تان را بنویسید