سیامک افروزی خبر داد؛

معنوی نژاد هفته اول و دوم لیگ ملت ها را از دست داد

سیامک افروزی با اشاره به مصدومیت پای معنوی‌نژاد، گفت‌: او هفته‌ اول و احتمالا هفته‌ دوم لیگ ملت‌ها را از دست می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک افروزی درباره وضعیت سلامت بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ ‌ملی والیبال پیش از آغاز لیگ ملت‌ها، اظهار کرد: در کل اردوی خوبی را شروع کردیم و بازیکنانی که با آسیب‌دیدگی آن چنان جدی در اردو نداریم. یک مقدار در اوایل اردو، امیر غفور و محمد موسوی آسیب‌دیدگی جزئی داشتند و به همین خاطر کمی از فشار اردوها را کم کردیم تا این دو بازیکن موثر بهبود کامل پیدا کنند که خوشبختانه شرایط شان در حال‌ حاضر خوب است.

پزشک تیم‌ ‌ملی والیبال افزود: از مصدومیت‌هایی هم که پس از آغاز اردو رخ داد، شکستگی بینی امیرحسین فلاحت‌خواه بود که با یک عمل ساده مداوا شد و از امروز (سه‌شنبه) می‌تواند به آرامی تمرینات را شروع کند. مصدومیت دیگر هم مربوط به محمد جواد معنوی‌نژاد است که پس از آخرین دیدار تیمش در لیگ ایتالیا یک نوع بی‌حسی در پایش حس می‌کرد که از وقتی به ایران آمد شدت این بی‌حسی بیش‌تر شد و از پای معنوی‌نژاد MRI و نوار عصب و عضله گرفته شد و در همین مدت تمرینات کم فشار را آغاز کرد اما چون این بی‌حسی بر طرف نشد، دوباره یک‌شنبه نوار عصب و عضله گرفته شد و به این نتیجه‌ رسیدیم که دو تا سه هفته‌ شدت تمرینش را کم کنیم.

افروزی در پایان گفت: در این باره با کولاکویچ صحبت کردیم و چیزی که الان می‌دانیم این است که معنوی‌نژاد قسمتی از لیگ ملت‌ها را با تیم‌ ‌ملی نخواهد بود. معنوی‌نژاد هفته‌ اول و احتمالا در هفته‌ دوم لیگ ملت‌ها نمی‌تواند تیم‌ ‌ملی را همراهی کند. از این پس هم بهبود پایش بسته به علائم دارد و امیدوارم در قسمتی از لیگ ملت‌ها بتواند تیم‌ ‌ملی والیبال را همراهی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید