افزایش 200 هزار تومانی قیمت پلی استیشن 4 طی ۲۴ ساعت گذشته!

براساس مشاهدات عینی وضعیت قیمت‌ها در بازار کنسول‌های بازی در میدان امام خمینی(س) هر ساعت درحال تغییر است. افزایش کاذب نرخ دلار در بازار قاچاق ارز باعث شده تا فروشندگان برای فروش محصولات لحظه به لحظه نرخ ارز را چک و نرخ‌ها را افزایش دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرایط نا به سامان ارز و افزایش نرخ آن در بازار قاچاق وضعیت بازار بازی‌های رایانه‌ای را ملتهب و آشفته کرده است به نحوی که نرخ پلی استیشن ۴ در عرض ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

این روزها پرفروش‌ترین کنسول بازی در ایران پلی استیشن ۴ است که هر روز با افزایش نرخ رو به رو است.صبح دیروز در ارزان‌ترین نرخ پلی استیشن ۴ با نرخ یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد در حالی که در اواسط روز این نرخ به ۲ میلیون تومان افزایش و امروز به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

 

این در حالی است که نرخ این کنسول بازی در مرداد ماه سال گذشته با نرخ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شد.شرایط نا به سامان نرخ ارز بر روی تمام محصولات رایانه‌ای تاثیر گذاشته و در عمل فروشندگان اجناس خود را با ارزش دلار خرید و فروش می‌کنند. این در حالی است که دولت وعده داده بود با کنترل نرخ ارز هیچ کالایی با با افزایش قیمت مواجه نخواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید