زمان رونمایی از گلکسی اس 10 مشخص شد

سامسونگ سال آینده از پرچمدار بعدی خود پرده بر می دارد. گزارشی جدید از معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در ماه ژانویه ۲۰۱۹ خبر می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است سامسونگ سال آینده در کنگره جهانی موبایل از گوشی انعطاف پذیر خود به صورت رسمی رونمایی می کند (گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال 2019 روانه بازار می شود). 

در گذشته گزارش ها به معرفی این دستگاه در سال 2018 اشاره کرده بودند. با این حال به نظر می رسد که تولید این دستگاه از نوامبر سال جاری میلادی آغاز شود. با توجه به محبوبیت بالای گوشی های هوشمند قابل انعطاف، سامسونگ گلکسی S10 در ماه ژانویه سال آینده میلادی معرفی خواهد شد (گلکسی اس 10 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود).

سامسونگ امسال از پرچمدار سری گلکسی S خود زودتر از سال گذشته رونمایی کرد. گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در کنگره جهانی موبایل 2018 به صورت رسمی معرفی شدند. بنابر گزارش ها تامین کنندگان قطعات گوشی های سامسونگ تولید قطعات مورد نیاز اسمارت فون منعطف این کمپانی را از ماه نوامبر شروع می کنند.

این کمپانی در نظر دارد که گوشی گلکسی X را در ماه فوریه 2019 معرفی کند. در ابتدا سامسونگ این دستگاه را تحت پروژه «Valley» توسعه می داد ولی در حال حاضر نام این پروژه به «Winner» تغییر کرده است. تغییر نام این پروژه به معنای آن است که گلکسی X از مرحله آزمایشی خارج شده است.

اگر سامسونگ گلکسی اس 10 در ماه ژانویه معرفی شود، تولید این دستگاه در ماه اکتبر 2018 شروع خواهد شد. این امکان وجود دارد که سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 از پرچمدار آینده سری گلکسی S خود رونمایی کند. نمایشگاه CES 2019 در بازه زمانی 8 ژانویه تا 11 ژانویه در ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

در حالی که تاریخ اعلام شده در این گزارش جدید منطقی به نظر می رسد، هم اکنون نمی توان در رابطه با سامسونگ گلکسی اس 10 اظهار نظر دقیقی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید