هفته سی و ششم لالیگا؛

تساوی بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ/ ستاره داور بود! + ویدیوی گل ها

در شبی که اشتباهات داوری محسوس بود، زور بارسلونا و رئال مادرید به هم نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حساس‌ترین بازی هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با تساوی 2 بر 2 تیم رئال مادرید در خانه بارسلونای 10 نفره، قهرمان زودهنگام فصل جاری به پایان رسید.

  در ال‌کلاسیکوی دور برگشت لالیگا، پس از اینکه رئالی‌ها از ایجاد تونل افتخار برای بارسلونا در ابتدای بازی خودداری کردند، سوارس با استفاده از یک حرکت تیمی خوب در دقیقه 10 دروازه رئال را گشود اما رونالدو در دقیقه 14 بازی را به تساوی کشاند و البته در لحظه فرود به زمین آسیب‌دید. او  به همین خاطر بین 2 نیمه تعویض شد.

 در سومین دقیقه نیمه دوم، خطای روبرتو روی مارسلو با اغراق بازیکن برزیلی رئال مادرید و اخراج مشکوک مدافع بارسلونا همراه شد. در ادامه مسی در دقیقه 52 بارسای 10 نفره را پیش انداخت. در این صحنه خطای سوارس روی واران از دید داور پنهان ماند. بیل در دقیقه 72  به زیبایی گل تساوی رئال مادرید را به ثمر رساند. بازی جنجالی در حالی پایان یافت که رئالی‌ها اعتقاد داشتند داور یک پنالتی واضح را برای آن‌ها نادیده گرفته است. در صحنه آهسته پنالتی محرز به نظر می‌رسید. در نهایت این جدال با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا بارسلونا کماکان در لالیگا بدون شکست بماند و رئال مادرید از نوکمپ با امتیاز خارج شود.

 

 

حجم ویدیو: 63.58M | مدت زمان ویدیو: 00:12:36 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید