این حرکات ورزشی چربی های شکم را از بین می برد

جمع شدن چربی در ناحیه شکم و میانه بدن باعث ایجاد بیماری‌های مختلف در بدن می‌شود و افراد به دنبال کاهش چربی‌های شکمی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برخی حرکات  ورزش سریعا به کاهش چربی‌های شکمی کمک می‌کنند:

1. کرانچ‌ها:

کرانچ‌ها حرکاتی هستند که به از بین رفتن سریع چربی‌های بدن کمک می‌کنند. با این حال باید برخی از نکات را در زمان انجام حرکات کرانچ در نظر بگیرید.

کرانچ را با دراز و نشست اشتباه نگیرید. در کرانچ نباید به صورت کامل بنشینید. تنها چند اینچ کمر را از زمین فاصله دهید. مراقب گردن خود در حرکت کرانچ باشید و آن را صاف نگه دارید. در حرکت کرانچ دست‌ها را پشت گردن قرار دهید یا آنها را روی سینه بگذارید. در زمان بلند کردن بدن دم بگیرید و در زمان بازگشت بازدم انجام دهید. سعی کنید در هر دور حداقل 10 بار حرکت را تکرار کنید. هر حرکت کرانچ را دو یا سه ست تکرار کنید.

کرانچ دوچرخه

2. پلانک:

پلانک حرکت بسیار خوب برای عضلات شکم است. در این حرکت کالری سوزی نیز صورت می‌گیرد. در حرکت پلانک باید بدن در یک خط باشد. باسن را بیش از حد بالا نگه ندارید. عضلات شکم را منقبض کنید و برای 60 ثانیه در این حالت بمانید. اگر نمی توانید 60 ثانیه بدن را نگه دارید، 10 ثانیه نگه دارید پنج ثانیه استراحت کنید و دوباره 10 ثانیه در حرکت قرار بگیرید.

پلانک

3. کرانچ از بغل:

کرانچ از بغل فشار زیادی به بدن وارد نمی‌کند اما برای کاهش چربی‌های شکمی بسیار مناسب است.

 

4. کرانچ با پای صاف:

در این حالت پاهای خود را صاف و عمود بر زمین باید نگه دارید و کرانچ انجام دهید. این حرکت بر روی عضلات میانی و کناری شکم کار می‌کند. با دم بدن را بالا ببرید و با باز دم پایین بیاروید. 12 تا 15 بار در هر ست این حرکت را انجام دهید.

 

دیدگاه تان را بنویسید