اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر

صالحی: عده ای تلاش می کنند ایران را جور دیگری نشان بدهند

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: عده ای تلاش می کنند ایران را با چهره ای دیگر نشان دهند و شما شاعران، هنرمندان و سینماگران می کوشید ایران را آنچنان که هست، بود و باید باشد نشان دهید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس، آیین اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، سینماگران، هنرمندان و جمعی از مهمانان خارجی این جشنواره همچون اولیور استون امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.

 

در این بخش از مراسم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روی صحنه حضور داشت، گفت: خوش آمد می گویم به مهمانان جشنواره که به کشوری آمدند که زمانی به شعر معروف بود و امروز کشور سینماست.

صالحی ادامه داد: امروز عده ای تلاش می کنند ایران را با چهره ای دیگر نشان دهند و شما شاعران، هنرمندان و سینماگران می کوشید ایران را آنچنان که هست، بود و باید باشد نشان دهید.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد در پایان گفت: دست مریزاد می گویم به شما که ایران را آنگونه که هست نشان می دهید. از دست اندرکاران جشنواره جهانی فیلم فجر تشکر می کنم که تلاش کردند تا این تصویر از ایران، عمیق تر باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید