یادداشت جی پلاس؛

وقتی منتقدان آقای رئیس برچسب "مریض" می خورند!

رئیس فدراسیون والیبال که مدتی از رسانه ها فاصله گرفته بود، یک بار دیگر با اظهار نظری عجیب و به دور از ادب به منتقدانش برچسب زده است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ محمدرضا داورزنی چیزی حدود یک دهه در والیبال ایران فعالیت کرد. رئیس فدراسیون بود و اولین نفری که باید پس از برد و باخت، صحبت و اظهار نظر می کرد. اظهار نظرهایی که بنا بر اذعان اکثریت اهالی والیبال، همواره توام با لبخند، حفظ آرامش و یا در بدترین شرایط استفاده از ادبیات درست و مودبانه بود.

رئیس گذشته فدراسیون والیبال و معاون کنونی وزیر ورزش، اگرچه در کنار کارهای بزرگی که انجام داد، انتقاد های بسیاری هم به برخی تصمیماتش وارد بود اما لا اقل در محافل رسمی و اظهارنظرهای رسانه ای، کسی سخن یا رفتار تندی از او به یاد ندارد.

این ها را چرا گفتیم؟ چون دقیقا بر عکس شرایط گذشته این روزها در راس والیبال حاکم است و کوچکترین انتقادها، رئیس جدید را وادار به رفتارهای تندی می کند. چیزی شبیه به جمله ای که امروز از قول او در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده است.

  • آن هایی که این حرف ها را می زنند مرض دارند!

ضیایی در واکنش به برخی انتقادها درباره یک شکل نبودن لباس بانوان ملی پوش در تمرینات، در اظهار نظری عجیب می گوید:« ما بهترین امکانات را برای آنها فراهم کرده‌ایم. آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند مرض دارند و از خدا می‌خواهم که آنها را شفا بدهد!»

***

احمد ضیایی همان روزهایی که برای انتخابات آماده می شد و به عنوان نایب رئیس، در نبود داورزنی نفر اول فدراسیون شده بود هم همین ادبیات را داشت. یکی از اولین اظهار نظرهای او پیش از انتخابات نشان داد که اهالی والیبال قرار است با چگونه رئیسی سر و کار داشته باشند. او در واکنش به یکی از منتقدانش که او را به نداشتن سابقه در والیبال متهم کرده بود، با الفاظی جالبی مورد خطاب قرار داده بود.

در ماه های گذشته هم علی رغم اینکه او تلاش کرده کمتر مصاحبه کند و با رسانه ها ارتباط داشته باشد، اظهار نظرهای تند و عجیب از او کم نداشتیم. با این حال همان سکوت چند هفته ای او شاید باعث شده تا اینطور از چند خط انتقاد ساده آشفته شود و برای شفای منتقدان دست به دعا بردارد!

***

ضیایی تازه اول راه است. هنوز درصد قابل توجهی از حجم انتقادهایی که متوجه داورزنی بود را لمس نکرده. شاید از دور و هنگام نایب رئیسی چیزی دیده باشد اما لمس واقعی انتقادهای گسترده و فشار بیش از اندازه چیز دیگری است. حالا نگرانی ها اینجاست که اگر آن فشارها و انتقادها متوجه احمد ضیایی بشود چه واکنشی از خودش نشان خواهد داد و این بار با چه برخوردی با منتقدانش مواجه خواهد شد؟!

به گزارش جی پلاس؛ این طور که مشخص است، دکتر ضیایی در تشخیص "امراض" و بیماری ها تخصص خوبی دارد اما اصل کار در معالجه و درمان است. کاری که خیلی ها منتظرند ببیند رئیس جدید والیبال از پسش بر می آید یا والیبال اوج گرفته ایران را در راه سقوط قرار خواهد داد؟

دیدگاه تان را بنویسید