مهابادی: در 10 سال دوران مربیگری‌ام چنین نتیجه‌ای نگرفته بودم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: بازی خوبی شاهد بودیم اما پدیده از فرصت‌هایش استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان بعد از شکست مقابل پدیده در نشست خبری گفت: درباره بازی باید بگویم بازی خوب و جانداری بود. هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. در نیمه اول پدیده از فرصت‌هایش استفاده کرد.

وی افزود: اعتقادم این است پنالتی مشکوک است و داور می‌توانست آن را پنالتی نگیرد چون بازیکن ما با او فاصله داشت. اگر آن برخورد کوچک قرار باشد داور پنالتی بگیرد بسیار سخت‌گیرانه بود. در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال روبه جلویی را ارائه کردند. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. درخشش حریف در یک مورد و بی دقتی بچه‌ها باعث این نتیجه شد. می‌توانستیم به تساوی برسیم که از دست دادیم.

مهابادی خاطرنشان کرد: در 10-11 سال مربیگری‌ام چنین نتیجه‌ای نگرفته بودم اما دستم بسته است. بیشتر از این ظرفیت نداریم و هر چه تلاش می‌کنیم بدشانسی می‌آوریم. غیر از اشتباهاتی که داریم بدشانسی هم می‌آوریم. از اینکه طرفداران ناراحت شدند از آنها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی مشکی‌پوشان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده آخرین بازی شما خواهد بود یا با این تیم ادامه می‌دهید، تصریح کرد: من قبل از بازی هم گفتم تا الان با مسئولان مشکی‌پوشان مذاکره‌ای برای فصل آینده نداشتم. اگر باشگاه پیشنهاد بدهد و اینکه شرایط مهیا باشد می‌مانم. چون انتظارات همه این است تیم به لیگ برتر بازگردد. اگر زیرساخت‌ها و امکانات فراهم شود تیمی ببندیم که به لیگ برتر برگردد قطعا گزینه خوبی است. من مشهد و مردم این شهر را دوست دارم. اگر پیشنهادی از باشگاه باشد قطعا می‌آیم.

مهابادی در ادامه در پاسخ به این سوال که شما اگر مدیرعامل باشگاه باشید مهابادی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردید، یادآور شد: من جای مدیرعامل نیستم و این تصمیمی است که دوستان گرفته‌اند. من تمام تلاشم را کردم و بیشتر از این در توانم نبود. من قرار نیست در زمین بازی کنم و باید تیم را هدایت کنم. تمام تلاشم را کردم اما ظرفیت تیم ما به لحاظ فنی و بیشتر روانی زیاد است. شما شاهد بودید در دیدار با استقلال خوزستان می‌توانستیم با اختلاف بازی را ببریم اما باختیم. وقتی تیم سقوط کرده انگیزه بازیکنان پایین است. اگر من بودم یا کسی دیگر مدیرعامل این فرصت را نداشت که من باشم یا دیگری. آیا اگر کسی دیگر بود نتیجه بهتری می‌گرفت؟

سرمربی مشکی‌پوشان درباره ریسکی که قبولی این هدایت داشت، یادآور شد: من این ریسک را کردم و این 4 باخت به اسم من نوشته شده است. من هم می‌پذیرم. توان من به عنوان مربی واقعا با امکاناتی که داشتیم بیشتر از این نبود.

مهابادی درباره شایعاتی که مطرح شده مبنی بر اینکه شما رایگان هدایت این تیم را قبول کرده‌اید، گفت: چنین چیزی نیست. قرارداد دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد سفید امضا کرده‌اید یا بحث مالی هم مطرح شده، اظهار داشت: بحث مالی هم وجود دارد. 

زمانی که از سرمربی مشکی‌پوشان درباره ناراحتی بازیکنان، سوال کردند، مدیر رسانه ای پاسخ داد. درگیری بین بادامکی و قاضی بود که در رختکن همدیگر را بوسیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید