حاتمی‌کیا: برایم مهم است که همه مردم پیام «به وقت شام» را دریافت کنند

ابراهیم حاتمی‌کیا در اکران مردمی فیلم سینمایی «به وقت شام» در شهرری گفت: اگر این فروش خوبی داشته باشد، مبلغی از آن به جیب من نمی‌رود، اما برایم مهم است که همه مردم پیام «به وقت شام» را دریافت و آن را به خوبی درک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکران مردمی فیلم سینمایی «به وقت شام» شامگاه جمعه 31 فروردین با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا و هادی حجازی‌فر در پردیس سینمایی «راگا» در شهرری برگزار شد.  

ابراهیم حاتمی‌کیا در سالن نمایش این فیلم گفت: از همه کسانی که این فیلم را تماشا کردند و خوششان آمد، می‌خواهم تا برای این فیلم تبلیغ کنند. اگر این فروش خوبی داشته باشد، مبلغی از آن به جیب من نمی‌رود، اما برایم مهم است که همه مردم این پیام فیلم سینمایی «به وقت شام» دریافت کرده و آن را به خوبی درک کنند.

وی ادامه داد: برای تولید فیلم سینمایی «به وقت شام» ما به سختی کار کرده‌ایم و شرایط تولید این فیلم بسیار دشوار بود. حضور شما مخاطبان سینمای ایران به ما فیلمسازان قوت قلب می‌دهد تا در آثار آینده خود اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

 

هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم سینمایی «به وقت شام» نیز اظهار کرد: این اکران‌های مردمی ما را به مسیری که در آن گام برمی‌‌داریم، دلگرم می‌کند. این که فیلم سینمایی«به وقت شام» شانه به شانه فیلم‌های کمدی در فروش جلو می‌رود، خوشحال کننده است.

وی بیان کرد: ساخت آثاری درباره شهدای گرانقدر کشورمان، کمتر کاری است که می‌توانیم انجام دهیم تا التیامی بر دل خانواده‌های این عزیران باشد. داعش به وجود آمده از یک جهل مرکب است و انسان‌ها همواره از این جهل مرکب ضربه می‌خورند.

در پایان این مراسم ابراهیم حاتمی‌کیا در کنار هادی حجازی‌فر ایستاد و با همه حضار و تماشاگران فیلم عکس یادگاری گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید