پیروزی تیم والیبال نشسته مردان مقابل اوکراین در دیداری دوستانه

نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور ۶ تیم در تبریز برگزار می‌شود و تیم ایران امروز (چهارشنبه) در یک دیدار دوستانه پیش از شروع بازیها توانست تیم اوکراین را مغلوب خود کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان فردا (پنجشنبه) ۳۰ فروردین با حضور تیم‌های ایران، اوکراین، آمریکا، روسیه، بوسنی و آلمان در تبریز آغاز می‌شود و تا چهارم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین و پیش از شروع افتتاحیه لیگ جهانی والیبال نشسته که امروز ساعت ۱۷ در تبریز برگزار می‌شود، در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم اوکراین رفت و این تیم را با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر  ۱۷ شکست داد.

فردا (پنجشنبه) ۳۰ فروردین و در نخستین روز از این بازی‌ها، ساعت  ۱۰ صبح تیم های اوکراین و آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت، بوسنی و آمریکا ساعت ۱۵ با یکدیگر رقابت خواهند کرد و ساعت ۱۸ تیم ایران در اولین دیدار خود برابر تیم روسیه به میدان می‌رود.

تیم ایران با ترکیب داود علی‌پوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی ، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار، میثم علیپور، مهرزاد مهروان، آرش خرمالی،  حسین گلستانی، عیسی زیراهی به عنوان ۱۲ بازیکن اصلی حاضر در لیگ جهانی والیبال نشسته هستند.

هدایت این تیم را هادی رضایی به عنوان سرمربی و مدیر تیم های ملی والیبال نشسته برعهده دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید