لو رفتن ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ

اخبار منتشره حاکی است که طراحی گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس در مراحل پایانی خود به سر می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گزارش‌های به دست آمده از سوی منابعی از کره جنوبی، کار طراحی دو گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به اتمام رسیده است و در مرحله بعدی وارد اقدامات تولید نهایی می‌شود.

طرفداران سامسونگ همواره از طرفداران سایر برندهای فعال در زمینه تکنولوژی بیشترند و در شبکه‌های اجتماعی نیز بارها اعلام کرده‌اند که در انتظار مشاهده و عرضه نهایی پرچمدار جدید سامسونگ به سر می برند.

این پرچمدارهای جدید گویا از صفحه نمایش اینفینیتی برخوردارند که در این میان، اندازه نمایشگر این دو پرچمدار به ترتیب حدود ۰.۰۳ اینچ و ۰.۰۸ اینچ نسبت به نسخه‌های قبلی خود یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بزرگ‌ترند. بجز این مساله، چیز دیگری از شکل و ظاهر این دو پرچمدار تغییر چندانی نخواهد داشت.

بنابراین باید انتظار داشته باشیم که گلکسی اس ۱۰ نمایشگری معادل ۵.۸ اینچ و اس ۱۰ پلاس صفحه نمایشی ۶.۳ اینچی داشته باشند. پشت گوشی نیز حسگر اثرانگشت حذف خواهد شد و به زیر نمایشگر منتقل می‌شود. دقیقا همانند کاری که مدتهاست سایر غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های سازنده گوشی انجام می‌دهند و صفحه نمایش را با حسگر اثرانگشت یکپارچه کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید