جی پلاس؛

شرح یک عکس؛ کی روش واقعا با ملی پوشان چه می کند؟!

در تصویری که از مرکز ملی فوتبال و ساختمان PEC منتشر شده بازیکنان توسط دستگاهی که مشابهش در ایران کم است، مورد بررسی قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ زمانی که کی روش طرح خود برای آماده سازی بازیکنان ملی پوش را ارائه کرد، عده ای از کارشناسان و مخاطبان فوتبال آن را بی حاصل دانستند اما هدف کی روش آماده سازی بازیکنان در ساختمان تازه تاسیس در کمپ تیم های ملی فوتبال بود که به عنوان ساختمان PEC معروف شده است.

این ساختمان طی چند سال گذشته تکمیل شد و هر روز هم مجهزتر می شود اما برخی از رسانه ها قبلا مدعی شدند که برنامه ریزی کی روش چیزی به بازیکنان اضافه نمی کند چرا که ساختمان PEC از امکانات معمولی برخوردار است. ولی ماموریت کی روش به درستی مسیر خود را می رود.

کی روش از همکارانش خواسته مراحل آماده سازی تیم ملی افشا نشود اما هر کدام از بازیکنان و مربیانی که به ساختمان PEC رفتند از امکانات و تجهیزات آن تعریف و تمجید کردند.

در روزها و هفته های گذشته به مرور از امکانات این مرکز با استفاده از تصاویر رونمایی شده اما هنوز کاربرد آن ها مشخص نیست.

تیم ملی فوتبال ایران

در یکی از عکس هایی که در روزهای گذشته منتشر شده بازیکنان با قرار گرفتن روی یک صفحه شیشه ای، به نتایج جالبی دست می بایند.

به گزارش جی پلاس؛ این دستگاه شروع به آنالیز بدنی بازیکنان می کند و میزان سوخت و ساز، استقامت بدنی، تمرکز و بسیاری نتایج دیگر را به کامپیوتری که وصل شده می فرستد و مربیان و بازیکنان می توانند از این نتایج در جهت ارتقاء بدنی خود استفاده کنند. با توجه به وجود سخت افزارهای پیشرفته، بازیکنان هم میل بیشتری برای حضور در تمرینات ریکاوری تیم ملی دارند.

دیدگاه تان را بنویسید