رونمایی از نسخه جدید خودروی شاسی بلند تیگو 5+ تصاویر و قیمت

در این مراسم که در نمایشگاه اختصاصی برند چری برگزار شد ضمن معرفی امکانات جدید اضافه شده بر روی این خودرو قیمت رسمی آن نیز اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، خودروی تیگو 5 با امکانات جدید (ویژه 97) معرفی شد.

در این مراسم که در نمایشگاه اختصاصی برند چری در منطقه نازی آباد تهران برگزار شد ضمن معرفی امکانات جدید اضافه شده بر روی این خودرو قیمت رسمی آن نیز اعلام شد.

مدیر بازاریابی این برند در مورد امکانات این خودرو گفت: تیگو 5 ویژه 97 مجهز به امکاناتی نظیر سنسور پارک جلو، تودوزی دو رنگ چرم مصنوعی، سنسور نور و باران، نمایشگر ۱۰ اینچی عمودی، رهیاب ماهواره ای فعال در ایران، سانروف، چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفر، سیستم تهویه دیجیتال و لمسی، دوربین عقب داینامیک، کروزکنترل و  آینه تاشو برقی است

وی ادامه داد: اضافه شدن رادارهای جلو و همچنین چراغ خوشامدگویی به همراه تودوزی جدید 2 رنگ  و  مانیتور 10 اینچی  که علاوه بر فعال بودن کلیه امکانات رهیاب در ایران دریچه های تنظیم کننده کولر خودرو را نیز به صورت دیجیتالی در خود جای داده است از جمله امکانات اضافه شده به این مدل ویژه است.

مدیر فروش این برند در مورد قیمت این خودرو گفت: تیگو 5 ویژه 97 در نسخه لاکچری با قیمت 109 میلیون و 500 هزار تومان و در نسخه اکسلنت 115 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید