در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

سرمربی تیم ملی امید نیامده، کنار رفت! / روایتی از چرخش 180درجه ایِ فدراسیون

قرار بود تیم ملی امید از اسفند ماه کار خود را با سرمربی جدیدش استارت بزند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد تا کماکان سرنوشت سکان هدایت تیم ملی امید نامشخص بماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فدراسیون فوتبال بعد از ماه ها تعلل، بالاخره مدیر تیم ملی امید را انتخاب کرد و حمید استیلی از این پس امور اجرایی تیم را بر عهده می گیرد اما کماکان از انتخاب مسئول فنی تیم خبری وجود ندارد.

با وجود انتخاب نشدن سرمربی تیم ملی امید، گمانه زنی ها درباره سرمربی بعدی تیم ملی امید زیاد است و افراد زیادی برای رسیدن گزینه موردنظر خو به این صندلی لحظه شماری می کنند.

در روزهای گذشته از جواد نکونام، علیرضا منصوریان و عباس چمنیان به عنوان سه گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی امید نام برده شده اما هنوز خبری از انتخاب سرمربی نیست.

گفته می شود هر کدام از این مربیان، پیشنهاد یکی از مسئولان فدراسیون است و هنوز درباره انتخاب گزینه نهایی به نتیجه نرسیدند. این اتفاقات در حالی رخ داده که قرار بود اسفند ماه سال 1396 تیم ملی امید با سرمربی جدید خود استارت کار را بزند اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی فعلی تیم ملی نوجوانان می‌گوید قرار بود به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شود و تدارکات لازم اندیشیده شده بود اما به یک باره همه چیز منتفی شد.

عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره حضور در فهرست گزینه های احتمالی باری هدایت تیم ملی امید گفت: من هم اخباری شنیدم. این موضوع هم یک فرصت است از این جهت که انگیزه ما را افزایش می‌دهد  چرا که در حال حاضر سرمربی تیم ملی نوجوانان هم هستم اما از طرفی هم یک تهدید محسوب می شود چون انجام امور دو تیم سخت است.

او درباره اینکه آیا صحبتی برای تصدی این سمت انجام شده، خاطرنشان کرد: بهمن ماه 1396 کمیته فنی و آقای ساکت این سمت را به من پیشنهاد کرد که بعد از چند جلسه گفت و گو قرار شد سرمربی تیم ملی امید شوم و همزمان امور دو تیم را پیش ببرم. در همان زمان نخستین اردوی تیم ملی در اسفند ماه هم مشخص شد و قرار بود با بررسی لیگ برتر، فهرست بازیکنان دعوت شده را هم اعلام کنیم اما به یک باره همه چیز متوقف شد و من هم پیگیر ماجرا نشدم که چرا اردو را برگزار نکردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: بعد آن ماجرا من صحبتی درباره این موضوع نداشتم چون درگیر اردوهای تیم ملی نوجوانان بودم و برای خود من هم سخت بود که در هر دو تیم حضور داشته باشم. مهمترین نکته این است که در حال حاضر زمان را از دست می دهیم و شاید در آینده افسوس بخوریم چرا این فرصت را از دست دادیم.

به گزارش جی پلاس، شنیده می شود کی‌روش خواهان سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی امید است و تلاش زیادی برای تحقق این اتفاق دارد اما از آن سمت، عباس چمنیان همانطور که قبلا هم گفته شد، گزینه مطلوب محمدرضا ساکت است.

آخرین گزینه علیرضا منصوریان است که از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال حمایت می شود. باید دیدن این معادله چند مجهولی به کجا می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید