هافبک بایرن مونیخ بازی با رئال را از دست داد

هافبک شیلیایی سرخپوشان مونیخی بازی با کهکشانی‌ها را از دست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ تأیید کرد آرتورو ویدال که روز گذشته (یکشنبه) در تمرینات این تیم از ناحیه زانوی راست آسیب دید، باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. با این شرایط به نظر می‌رسد هافبک شیلیایی باواریایی‌ها هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

هاینکس در این باره گفت: ویدال از ناحیه زانو دچار پیچ‌خوردگی شده است و این اتفاق در برخورد با بازیکن دیگری نیفتاده است. او مورد عمل جراحی جزئی قرار خواهد گرفت. آرتورو برای مدت کوتاهی به دور از میادین خواهد بود. ویدال یک جنگجو است و اطمینان دارم که ریکاوری‌اش را هم به خوبی به پایان خواهد برد.

هنوز مدت دوری ویدال 30 ساله از میادین مسابقه مشخص نیست، اما شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان خبر داد که ویدال شانسی برای همراهی بایرن در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید ندارد.

بایرن در تاریخ 25 آوریل (5 اردیبهشت) در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ پذیرای رئال مادرید است و بازی برگشت دو تیم هم در تاریخ یک مِی (11 اردیبهشت) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید