امام خمینی: اگر فداکاری امام حسین(ع) نبود اسلام در خفقان بنی امیه وارونه معرفی می شد

در بخشی از پیام امام آمده است: امام حسین (ع)، پاسدارى که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد؛ و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوتى بنى امیه نجات داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، امام خمینی در پیامی که در تاریخ ششم تیرماه سال 58 همزمان با شب میلاد امام حسین(ع) خطاب به پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد، با تبریک این روز به عموم ملت ایران، یادآور شده است: 

«روز مبارک سوم شعبان المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسدارى از مکتب مترقى اسلام است، به عموم هم میهنان و بخصوص پاسداران انقلاب اسلامى تبریک عرض [مى‌ کنم‌] و بحق باید این روز معظم را «روز پاسدار» بنامیم. روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است. پاسدارى که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد؛ و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوتى بنى امیه نجات داد. رژیم منحط بنى امیه مى‌ رفت تا اسلام را رژیم طاغوتى، و بنیانگذار اسلام را بر خلاف آنچه بوده معرفى کند. معاویه و فرزند ستمکارش به اسم خلیفه رسول اللَّه با اسلام آن کرد که چنگیز با ایران؛ و اساس مکتب وحى را تبدیل به رژیم شیطانى نمود. اگر فداکارى پاسدار عظیم الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران بزرگ و اصحاب فداکار او نبود، اسلام در خفقان بنى امیه و رژیم ظالمانه آنان وارونه معرفى مى‌ شد، و زحمات نبى اکرم- صلى اللَّه علیه و آله- و اصحاب فداکارش هدر مى‌رفت.».

 

صحیفه امام؛ ج‌8، ص 305

 

 

دیدگاه تان را بنویسید