گفت و گوی جی پلاس با بهترین فوتسالیست زن آسیا؛

فرشته کریمی: بعد از قهرمانی در آسیا فهمیدیم برای مردم مهم هستیم/ مهناز افشار در صف نخست حمایت از تیم ملی است/ فیلم

روز گذشته تیم ملی فوتسال بانوان با نتیجه 5 بر 2 تیم ملی اوکراین را شکست داد. فرشته کریمی نتیجه کسب شده را حاصل همدلی بازیکنان ین تیم می داند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتسال بانوان در نخستین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه 5 بر 2 تیم ملی اوکراین را شکست داد.

فرشته کریمی، ملی پوش تیم فوتسال بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره زدن گل سوم و خوشحالی تماشاگران در سالن می گوید:  مردم همیشه به من لطف داشتند اما این حاصل یک کار گروهی بود و هر نتیجه ای که کسب شد حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم بود. خدا را شکر تیم ما یکدل است.

کریمی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال بانوان اوکراین از قدرت های این رشته در دنیا است، تصریح کرد: در گذشته به این تیم می باختیم و یا اینکه بازی کردن با این تیم برای ما سخت بود اما خدا را شکر در حال حاضر توانستیم با تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه نتیجه خوبی را کسب کنیم.

او در  واکنش به اینکه تیم ملی ایران با این پیروزی نشان داد شایسته قهرمان مجدد در آسیا است، به جی پلاس گفت: هر بازی شرایط متفاوت و خاص خود را دارد. این یک بازی دوستانه بود و ممکن است در شرایط رسمی، نتیجه فرق کند.

ملی پوش تیم ملی فوتسال بانوان درباره افزایش حمایت هنرمندان از تیم ملی فوتسال بانوان نیز خاطرنشان کرد: از زمانی که قهرمان آسیا شدیم، تازه متوجه شدیم چقدر هنرمندان کشور و مردم ما را دوست دارند و از ما حمایت می کنند. خیلی خوشحالم این اتفاق رخ داده و از آنها سپاسگزارم؛ مخصوصا از مهناز افشار که همیشه در صف نفر نخست حمایت از تیم ملی بوده است.

فرشته کریمی در پایان نیز تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که تا به امروز برای ما کم نگذاشته است و هرچه در توان داشته از تیم ملی حمایت کرده است. حال نوبت ما است تا تمام زحمات فدراسیون را به نتیجه برسانیم. انشاءالله با دعای خیر مردم بتوانیم برای دومین بار قهرمانی آسیا را از آن خود کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید