در گفت و گو با جی پلاس؛

مهناز افشار: حضور در ورزشگاه آزادی دغدغه ماست/ عقاید کهنه باید تصحیح شوند

نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین در حالی روز گذشته 5 بر 2 به سود ایران تمام شد که مهناز افشار، سوپر استار سینمای ایران در حمایت از تیم ملی در سالن حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران شب گذشته برای حمایت از ملی پوشان فوتسال بانوان به سالن هندبال تهران آمد و تماشاگر پیروزی 5 بر 2 این تیم برابر تیم ملی بانوان اوکراین بود.

حضور در ورزشگاه دغدغه همه ما است

افشار بعد از این بازی به گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس پرداخت و به کم و کاستی های فوتسال بانوان اشاره کرد. او می گوید: شاید اطلاع رسانی خوبی از سوی ارگان های مربوط برای حمایت از تیم ملی بانوان صورت نگرفته است! همه ما دغدغه حضور در استادیوم آزادی برای تماشای فوتبال را داریم. در بازی تیم ملی فوتسال بانوان مقابل اوکراین به این موضوع فکر می کردم که چه اتفاقی رخ داده است یا چه چیزی کم است که همه برای تماشای بازی در سالن حضور ندارند! فکر می کنم باید سالن بازی پر از تماشاگر می شد؛ هرچند که شنیده ام در دفعات گذشته معمولا سالن پر شده است. واقعا از تماشای بازی لذت بردم و هیجان بازی بسیار بود.

او در واکنش به اینکه اطلاع رسانی مسابقات بانوان ضعیف است، گفت: بله اطلاع رسانی ضعیف است و سرمایه گذاران و افرادی که در راس کار قرار دارند، معمولا به این موضوع فکر می کنند که بازی بانوان سود چندانی برای آنها ندارد.

تیم ملی فوتسال بانوان

از شنیدن مبلغ قرارداد ورزش بانوان متاسف شدم

این بازیگر سینما با ابراز تاسف از نبود امنیت شغلی و مبلغ ناچیز قرارداد ورزشکان زن افزود: در حین تماشای بازی از دوستانم درباره امنیت شغلی بازیکنان، کادر فنی و داوران سوال پرسیدم و اینکه آیا به آنها رسیدگی می شود یا خیر، که اعداد و ارقامی را شنیدم که نه تنها جای تعجب دارد بلکه غم انگیز بود و از شنیدن آن متاسف شدم. امیدوارم  از بانوان حمایت شود چرا که حمایت حق آنها است. بازیکنان تیم ملی فوتسال با غیرت بازی می کردند. به ندرت می توان چنین غیرت زنانه ای را اینقدر زیبا دید.

با ذهن راکد و عقاید کهنه نمی توان ادامه داد

مهناز افشار همچنین در پاسخ به این سوال که آیا روزی خواهد رسید که زنان ایرانی اجازه حضور در استادیوم آزادی را داشته باشند یا خیر؟ گفت: باید این اتفاق رخ دهد. در گذشته قوانینی وجود داشته که همه متوجه وجود مشکلاتی در آن ها شدند. در حال حاضر چنین مشکلاتی وجود دارد و باید به تصحیح آن ها پرداخت. زمان در حال حرکت است و نمی توان اینقدر راکد باقی ماند و با ذهن کهنه ادامه داد چرا که نسل جدید و انسان های امروزی نمی توانند اینقدر کهنه و پوسیده ادامه دهند. عقاید کهنه باید تصحیح شود.

مهناز افشار در پایان اظهار کرد: امیدوارم مصاحبه بعد را در استادیوم ازادی و در حین تماشای بانوان فوتبالیست انجام دهیم.

به گزارش جی پلاس، در نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین 150 تماشاگر بانو در سالن حضور داشتند و ملی پوشان ایران با نتیجه 5 بر 2 پیروز شدند. بازی دوم فردا سه شنبه ساعت 17:30در سالن هندبال برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید