سعید علی حسینی: به مردم ایران ثابت کنم وزنه‌بردار خوبی هستم

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: در بازی‌های آسیایی سعی می‌کنم نسبت به مسابقات جهانی بهتر ظاهر شوم و به مردم ایران ثابت کنم وزنه‌بردار خوبی هستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید علی حسینی درباره وضعیت تمرینی خود بیان کرد: شرایط خوبی را سپری می‌کنم و تا زمان رکوردگیری هم بهتر از این می‌شوم. خدا را شکر البته به خاطر جراحی که داشتم گاهی زانویم اذیت می‌کند اما این طور نیست نتوانم تمرین کنم. تیم خوبی داریم و ان‌ءشاالله در بازی‌های آسیایی ملی‌پوشان خوب کار می‌کنند و رکورد کسب سه طلا را بشکنیم.

او ادامه داد: من هم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام تلاشم را می‌کنم مثل مسابقات جهانی شرمنده مردم و مربیان نشوم. در بازی‌های آسیایی سعی می‌کنم نسبت به مسابقات جهانی بهتر ظاهر شوم و رکوردهای به مراتب بهتری را ثبت کنم. البته تا بازی‌های آسیایی ۴ ماه باقی مانده و بعد از رکورد گیری که تمرینات پرفشارتر هم می‌شود می‌توان دقیق گفت چه وزنه هایی را مد نظر دارم.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که او و بهداد سلیمی برای کسب مدال طلا بازی های آسیایی با هم رقابت نزدیکی خواهند داشت، تاکید کرد: وزنه بردار ازبکستان هم شرایط خوبی دارد و در مسابقات جهانی وزنه های خوبی زد و باید او را هم حساب کنیم. با این حال  من و بهداد تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتیجه اش برای ایران خوب خواهد شد.

 نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در پاسخ به این پرسش که کم شدن سهمیه المپیک ایران تاثیری بر روحیه وزنه‌برداران گذاشته است یا خیر، گفت: ما با تجربه تر از این حرف‌ها هستیم  و به لحاظ روحی تاثیر زیادی ندارد اما احساس می‌کنم وزنه‌برداری جهان نسبت به رشته‌های ورزشی دیگر خیلی لطمه می خورد. وزنه‌برداری در حال حاضر در عرصه رسانه کم رنگ هست و با این شرایط کم رنگ تر هم می شود.

علی حسینی در مورد انتظاری که از او برای بهتر شدن رکوردهایش در بازی های آسیایی وجود دارد، تصریح کرد: مثل همیشه تمرینات خوب خودم را دارم و بهتر از قبل هم تمرین می‌کنم تا به مردم ایران ثابت کنم وزنه‌بردار خوبی هستم. البته بودن امکانات و تسهیلات شرایط پیشرفت را تحت تاثیر قرار می دهد.

 او در پاسخ به این پرسش که کسب عنوان جهان تاثیری در شرایط وزنه برداری ایجاد نکرده است، تاکید کرد: فکر می‌کنم قهرمانی که کسب کردیم  تاثیری نداشت. اتفاقا رییس فدراسیون هم یک روز در سالن تمرین به این مسئله اشاره کرد که این قهرمانی در دیدگاه مسئولان تاثیر نداشته است. یعنی چه مانند سال۲۰۱۵ پانزدهم جهان می شدیم و چه مانند سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شرایط همین است و هیچ تغییری نکرده است. همیشه حضور مسابقات بزرگ نیازمند توجه ویژه است. ما در حال حاضر فیزیوتراپ نداریم  البته چون اردو تازه شروع شده فدراسیون به دنبال یک فیزیوتراپ خوب است. درکل ما کار خودمان را انجام می‌دهیم چراکه می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم  اما خب وقتی وزنه‌برداری خوب کار می کند و مدال آور بوده و هنوزم هست  باید نگاه ویژه‌تری به آن شود  چون منفعتش  به کشور خواهد رسید.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در مورد لیگ برتر و اینکه چقدر دستش برای انتخاب تیم باز است، گفت: با توجه به کمبود تیم ها بیشتر باشگاه ها حق انتخاب دارند تا ورزشکاران. امیدوارم وضع بهتر شود. البته  در دیده شدن لیگ برتر وزنه‌برداری بحث رسانه در کار است. رشته‌های ضعیف‌تر  از وزنه‌برداری پخش تلویزیونی دارند اما وزنه برداری نه. پارسال بهداد سلیمی حرکات آخرش را می زد ناگهان مسابقه او را قطع کردند مسابقه موتورسواری خارجی پخش کردند. بهداد کجا، مسابقه موتورسواری یک کشور دیگر کجا.

 

دیدگاه تان را بنویسید