گزارش جی پلاس از دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و اوکراین؛

حمایت و حضور مهناز افشار به همراه 150 هوادار خانم از تیم ملی فوتسال بانوان/ مهمان نوازی ایرانی ها از تیم ملی اوکراین

مهناز افشار تماشاگر دیدار فوتسال ایران و اوکراین در سالن بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتسال بانوان ایران امروز در حالی در سالن هندبال میزبان تیم ملی اوکراین بود که ۱۵۰ تماشاگر از نزدیک تیم ملی را حمایت و تشویق کردند، مهناز افشار نیز بازیگر مطرح سینما ایران به همراه نیلوفر اردلان در سالن حضور داشتند  و از نزدیک بازی ملی پوشان را تماشا کردند.

اوکراینی هادر این بازی بی حجاب بودند  و همین عامل پوشش تصویری را با ممنوعیت مواجه کرد.

 استفاده از گوشی موبایل برای خبرنگاران مکتوب نیز با محدودیت های خاص همراه بود و تنها دربین دو نیمه که تیم ها در رختکن حضور داشتند، میتوانستند آزادانه از گوشی های موبایل خود استفاده کنند.

آرزو صدقیانی و فاطمه اعتدادی در دقیقه یازدهم بازی در فاصله نزدیک  دو گل ایران را به ثمر رساندند تا ایران دو بر صفر از حریف اروپایی خود پیش بیافتد. فرشته کریمی نیز ستاره تیم ملی در دقیقه ۱۶ گل سوم تیم ملی را زد تا  تماشاگران حاضر در سالن شعار فرشته کریمی دوستت داریم را سر دهند. هنوز دقیقه ای از گل فرشته نگذشته بود که بازیکن اوکراین در دقیقه ۱۷ گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

تیم ایران در نیمه دوم شروع خوبی را داشت و پس از چند حمله خوب سارا شیربیگی در دقایق ابتدایی گل چهارم بازی را زد تا ۱۵۰ تماشاگر حاضر در سالن در سالن به وجد آیند. در دقیقه ۲۵ بازی نیز نسترن مقیمی گل پنجم را به ثمر رساند اما مردود اعلام شد۰ یک دقیقه بعد مقیمی به اشتباه گل به خودی زد و حساب کار ۴ بر ۲ شد.

چند تن از کارمندان سفارت اوکراین با پرچم اوکراین تیم خود را حمایت کردند و در کنار آن نیز تماشاگران ایران در لحظاتی از بازی با شعار ایران- اوکراین رسم مهمان نوازی را به جا آوردند.

از دیگر شعار های جالب تماشاگران " ما منتطر پنجمی هستیم هیچ جا نمی رویم" بود که تیم ملی را در دقیقه ۳۳ به گل پنجم دعوت می کرد.

از مسئولان وزارت نیز کسی در سالن حاضر نبود و تنها نماینده حراست وزارت ورزش در سالن بود.

فهیمه زارعی دقیقه ۳۸ گل پنجم را برای ایران به ثمر رساندتا تماشاگران حاضر به وجد آیند و شعار بچه ها مچکریم را سر دهند. در دقیقه ۳۹ اوکراینی ها صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که فرزانه توسلی دروازه بان ایران این شانس را از اوکراینی ها گرفت تا ایران ۵ بر ۲ پیروز نخستین دیدار دوستانه شود.

دیدگاه تان را بنویسید