جی پلاس؛

متفاوت ترین راه حل ها برای بازیابی اطلاعات آیفون؟

اگر از کاربران گوشی های آیفون هستید، بخوانید!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار علم و فناوری جی پلاس؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بنا بر هر دلیل معلوم یا نامعلومی اطلاعات گوشی همراهتان پاک شده و یا به صورت کامل از بین رفته باشد و از طرف دیگر ممکن است در میان اطلاعات از دست رفته، اطلاعات بسیار مهمی وجود داشته باشد که به سرعت باید بازیابی شوند. در چنین مواقعی بدیهی ترین و در دسترس ترین اقدام جست و جو در اینترنت برای پیدا کردن راه حل مناسبی است تا از طریق آن اطلاعات از دست رفته گوشی همراه تان بازیابی شود.

images

این اقدام با جست و جوی عبارت هایی مانند (چگونه اطلاعات پاک شده گوشی خود را باز گردانیم؟) راه های بازیابی اطلاعات گوشی مدل فلان و ..... آغاز می شود. اما با جست و جوی این عبارت ها با حجمی از اطلاعات وسیع روبرو می شوید که علی رغم ایجاد احساس خشنودی و رضایت از  پیگیری صورت گرفته، در نهایت ممکن است با معرفی تعدادی نرم افزار بازیابی اطلاعات را برای شما راحت تر از حد تصورتان ایجاد کند که خروجی آن نتیجه مطلوب شما نخواهد بود.

در اینجا لازم است یادآور شویم که گوشی ها علی رغم تفاوت در شکل ظاهری از نظر سیستم عامل و نوع کارکرد با هم تفاوت های بسیاری دارند. علم به این موضوع تا همین اندازه شما را متقاعد خواهد کرد که نوع جست و جوی خود را باید علی رغم محدود کردن به مدل گوشی مورد نظر به اطلاعات دیگری مانند مشخص نمودن نوع سیستم عامل گوشی تان برای دستیابی به نتیجه مطلوب تر، متمایل کنید. پس از طی این مرحله اطلاعاتی برای شما ظاهر می شود که اتفاقا درست شبیه به جست و جوی مورد نظر شما است. اما اینجا هم کار شما به پایان نمی رسد و دریافتی شما معرفی چند نرم افزار دیگر نخواهد بود.

آیفون

لازم است بدانید که آیفون های اپل قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی یا رم میکرو اسدی را ندارند. بنابراین بازیابی اطلاعات حذف شده تنها با بررسی محتوای حافظه داخلی خود آیفون امکانپذیر است. تا کنون نرم افزارها و برنامه های جانبی متعددی با هدف بازیابی اطلاعات حذف شده از حافظه آیفون های اپل طراحی و روانه بازار شده اند، اما به واقع نمی توان مدعی شد که همه آنها عملکرد صحیحی داشته و به تضمین کامل قادر به بازیابی اطلاعات از دست رفته کاربر خواهند بود. بنابراین در نظر داشته باشید که بازیابی اطلاعات حذف شده آیفون ها موضوعی نیست که موفق شدن در آن را بتوان تضمین کرد. 

کمک و راهنمایی ما به شما این است که حتی برای کم اهمیت ترین موضوعات پیش آمده در امورات مختلف زندگیتان برای حل مشکل ایجاد شده به کارشناس و متخصص مورد نظر آن موضوع مراجعه کنید. این اقدام شاید برای شما هزینه ساز باشد اما قطعا مراجعه به کارشناس و متخصص از پیش آمد ضررهای احتمالی بعدی که می تواند اهمیت بیشتری داشته باشد جلوگیری کند.

در اینجا راه حل  کارشناسانه ما بهترین روش برای ریکاوری و یا بازیابی اطلاعات هارد گوشی های آیفون مراجعه به مرکزی استاندارد است که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری برخوردار باشد. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی با نرم‌افزارهایِ گوناگون که در فضای مجازی و اینترنت به وفور یافت می شوند، به مرکز بازیابی و ریکاوری هارد آیفون مراجعه نموده و تمامی اطلاعات خود را با بهره‌ مندی از پیشرفته‌ترین ابزار از جمله pc3000 ، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

آیفون

متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات اپل و مراجعه به پارت بازیابی و ریکاوری هارد آیفون، تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه قادر به بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعاتی هستند که ممکن است کاربر به هر دلیل آنها را از دست داده باشد.

همچنین بد نیست بدانید که گوشی ها و تبلت ها، قطعه ای به نام هارد ندارند و در ساختارشان تنها، پردازنده، حافظه و حافظه RAM وجود دارد. بنابراین منظور از ریکاوری هارد گوشی آیفون در اینجا، بازیابی عکس ها، فیلم ها، ویدیوها و پیامک هایی است که به طور ناخواسته و اتفاقی از حافظه دستگاه پاک شده اند.

ممکن است پس از طی مراحل عیب یابی و شناسایی اشکال پیش آمده در دستگاه، مشخص شود که هارد آیفون شما سوخته است و تعویض این قطعه ضروری شود. تعویض هارد سوخته آیفون نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب این حوزه انجام شود. اگر تعمیرکار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد، تعویض هارد به درستی انجام نخواهد شد و سایر قطعات گوشی نیز آسیب خواهند دید. لذا در صورت سوختن هارد آیفون از سپردن آن به مراکزی که دانش لازم را در این زمینه ندارند جدا پرهیز کنید.

شما کاربران صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی های اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید