گزارش جی پلاس/ حاشیه نشست دیدار پرسپولیس و السد؛

واکنش جالب سرمربی السد به سوال خبرنگار ایرانی!/ پورعلی گنجی برای مصاف با رونالدو آماده می شود

سرمربی السد با روحیه بسیار بالایی در نشست خبری حاضر شد و ضمن پاسخ دادن به سوالات به شوخی با خبرنگاران ایرانی پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ نشست خبری دیدار تیم های پرسپولیس و السد از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امروز (یکشنبه) در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در حالی که انتظار می رفت مقدمات لازم برای برگزاری نشست خبری از روی گذشته فراهم شده باشد، مسئولان فدراسیون تا چند دقیقه پیش از آغاز نشست در حال نصب نام و نشان مربیان و مسابقات در سالن کنفرانس بودند که منجر به بی نظمی در این سالن شده بوده بود. 

سرمربی پرتغالی السد در ابتدای صحبت های خود به تجربه بازی سال گذشته مقابل استقلال اشاره کرد و گفت که این ورزشگاه ظرفیت زیادی دارد و هواداران پرسپولیس این ورزشگاه 100 هزار نفری را پر خواهد کرد. 

فریرا همچنین از سوال خبرنگار ایرانی درباره تاثیر غیبت دو بازیکن پرسپولیس به نام احمدزاده و ربیع خواه در مسابقه فردا، با رفتاری متعجبانه و خوشحال به دستیارش گفت که اسامی و شماره پیراهن این بازیکنان را یادداشت کند تا درباره غیبت آن ها برنامه ریزی کنند. او در ادامه مصرانه شماره بازیکنان را پرسید و روی کاغذ آن ها را یادداشت کرد!

سرمربی پرتغالی السد همچنین به محض پرسیدن سوال از بازیکن تیمش، جملاتی را به او گوشزد می کرد و می گفت او چه جملاتی را بیان کند.

فریرا در ابتدای و انتهای نشست خبری ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران با کی روش در جام جهانی موفق شود. او تاکید کرد که ایران می تواند به همراه پرتغال شگفتی ساز شود. 

او به کنایه گفت که باید نکات زیادی درباره رونالدو به مرتضی پور علی گنجی بیاموزد!

دیدگاه تان را بنویسید