صعود نمایندگان ایران به عنوان صدرنشین در تور والیبال ساحلی آسیا

تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با کسب دومین پیروزی برابر حریفان خود به عنوان سرگروه به مرحله دوم تور آسیایی سامیلا صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدارهای مرحله گروهی تور آزاد آسیا از صبح امروز در زمین های ساحلی شهر سامیلا تایلند آغاز شد.

تیم ملی الف ایران (آرش وکیلی – بهمن سالمی) در نخستین دیدار خود به مصاف سنگاپور الف (تان – پون) رفت و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 10 به پیروزی رسید.

وکیلی و سالمی در دومین مسابقه خود نیز موفق به شکست دو بر یک تیم قدرتمند ژاپن ب (شیراتوری – آگه با) با امتیازهای (23 بر 25، 21 بر 15 و 15 بر 10) شد تا به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد صعود کند.

تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) نیز در نخستین مسابقه به مصاف سنگاپور ب (شن – تای) رفت و در دو ست متوالی و با امتیاز مشابه 21 بر 16 به پیروزی رسید.

ملی پوشان تیم ب ایران ظهر امروز در دومین مسابقه خود به مصاف قزاقستان ب (یاکولف – بوگاتو) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله دوم و جمع 16 تیم برتر این رقابت ها شوند.

مرحله دوم و حذفی تور آسیایی سامیلا فردا (دوشنبه) با هشت دیدار پیگیری می شود که حریفان تیم های ملی الف و ب ایران بعد از قرعه کشی این مرحله مشخص خواهند شد.

رضا نائینی به عنوان سرمربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی الف و ب ساحلی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید