در گفت و گو با جی پلاس؛

شجاع خلیل زاده: السد قوی است ولی باید شکستش دهیم/ با پورعلی‌گنجی رفیق هستم

مدافع پرسپولیس می‌گوید با وجود کیفیت بالای السد، باید این تیم را در تهران شکست دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ هفته پایانی و ششم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه و سه شنبه هفته جاری (فردا و پس فردا) برگزار می‌شود و استقلال و پرسپولیس با رقبای عربی خود دیدار می‌کنند.

در این هفته شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یاران ژاوی هرناندز و مرتضی پورعلی‌گنجی دیدار می‌کنند. این دیدار در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و هواداران پرسپولیس امکان حمایت تیمشان را دارند.

شجاع خلیل‌زاده مدافع مازندرانی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره این دیدار اظهار می کند: این بازی برای همه تیم مهم است. قطعا باید به پیروزی برسیم و به صدر جدول صعود کنیم. حضور هواداران در برابر السد اهمیت بسیاری دارد. تیم ما فعلا در رده دوم جدول قرار دارد و برای اینکه صدرنشین شویم، باید این تیم را در تهران شکست دهیم.

سرخپوشان برای پس گرفتن رده نخست جدول و پرهیز از رویارویی با تیم‌های عربستانی باید در گروهشان صدرنشین شوند که این موضوع در گرو کسب پیروزی برابر السد قطر است. السد بازی رفت را با سه گل به سود خود به پایان رسانده بود. مدافع پرسپولیس، در این باره گفت: بازی رفت شرایط خاص خود را داشت. چند اشتباه داشتیم که به ضرر تیم تمام شد. بدون شک فاصله دو تیم اینقدر نیست. در بازی برگشت نشان می‌دهیم که بهترین تیم گروه هستیم.

او با تمجید از بازی السد قطر با حضور ژاوی هرناندز به جی پلاس گفت: یکی از بهترین بازیکنان دهه های اخیر اروپا در این تیم بازی می کند. حضور ژاوی اعتماد به نفس را به تیم تزریق می کند. هر چند خود او به قدری توانمند است که می تواند بازی را اداره کند. سال گذشته هم استقلال با این تیم بازی داشت و به سختی السد را برد. درست است که به پیروزی نیاز داریم ولی کارمان سخت است.

خلیل زاده درباره بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی به خط دفاع این تیم هم خاطرنشان کرد: مرتضی از بهترین مدافعان آسیا است. با او رفیق هستم و امیدوارم در هر جایی که هست موفق باشد. با این حال سعی می کنیم دوشنبه شب ما پیروز میدان باشیم.

مدافع پرسپولیس درباره بازی نه چندان خوب تیمش برابر پارس جنوبی جم نیز می‌گوید: آن بازی شرایط خود را داشت. تیم بی انگیزه بود چرا که در لیگ برتر قهرمان شدیم ولی برای آسیا برنامه‌های بزرگی داریم که برای این موضوع باید از گروهمان به صورت صدرنشین صعود کنیم.

به گزارش جی پلاس؛ بازی تیم های پرسپولیس و السد ساعت 19:30 دوشنبه شب (فردا) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید