جودو کاپ آزاد ازبکستان

یک‌نقره و ۲ برنز سهم جودوکاران نوجوان ایرانی

در پایان رقابت‌های کاپ آزاد ازبکستان جودوکاران نوجوان کشورمان موفق به کسب یک نشان نقره و ۲ برنز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های جودو کاپ آزاد آسیا در شرایطی با حضور 255 جودوکار از 10 کشور به میزبانی ازبکستان برگزار شد که جودوکاران نوجوان ایران موفق به کسب 1نشان نقره، ۲ برنز و ۲ عنوان پنجمی شدند.

 
در وزن منهای 90کیلوگرم ابوالفضل شجاعی در گام نخست جودوکاری از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و سپس حریف تاجیکستانی را مغلوب کرد و سپس نماینده قزاقها را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان راهی فینال شد. شجاعی در فینال نتیجه را به جودوکار کشور قزاقستان واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت.
 
در وزن به اضافه 90کیلوگرم رضا عزیزی در گام نخست جودوکار قزاق را از پیش رو برداشت و در دور دوم مغلوب حریف ازبک شد و به جدول شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله ابتدا جودوکاری از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و در ادامه حریف قزاقستانی خود را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.
 
محمد مهدی راستگر دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی برابر جودوکار قزاق، مغلوب حریفی از کشور میزبان شد. راستگر در جدول شانس مجدد ابتدا جودوکار قزاقستانی را از پیش رو برداشت و با قبول شکست برابر جودوکار کشور میزبان به به عنوان پنجمی بسنده کرد.
 
مارال مردانی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم با پیروزی برابر جودوکار کشور میزبان در جدول شانس مجدد به نشان برنز دست یافت.
 
در وزن منهای 52 کیلوگرم دختران، فاطمه کمالی ابتدا حریف قرقیزستانی را از پیش رو برداشت و در دور دوم مغلوب جودوکار کشور میزبان شد. کمالی در جدول شانس مجدد ابتدا حریفی از ازبکستان را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده کشور قزاقستان به عنوان پنجمی رسید.
 
محدثه حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست مغلوب جودوکار کشور میزبان شد.
 
در وزن منهای 50کیلوگرم امیر حسین یزدانی پس از استراحت در دور اول، مغلوب جودوکار تاجیک شد، حسین سعیدی برجی وزن منهای 55کیلوگرم دور اول جودوکار ازبکستان را از پیش رو برداشت و دور دوم مغلوب حریف قزاق شد. در وزن منهای 66کیلوگرم ابوالفضل طریفی پس از پیروزی برابر جودوکار تاجیکستانی، در دور دوم مغلوب حریفی از قزاقستان شد.
 
در وزن منهای 73 کیلوگرم امیرحسین ملک حریف تاجیک را ایپون کرد و در ادامه مغلوب جودوکار قزاق شد. در وزن منهای 81کیلوگرم علیرضا جعفرزاده ابتدا حریف ازبک را شکست داد و در مبارزه ای نزدیک که 10 دقیقه به طول انجامید نتیجه را به جودوکار قزاق واگذار کرد.  

 

دیدگاه تان را بنویسید