عامل آتش سوزی عمدی قهوه خانه در چالوس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی در قهوه خانه ای در "بازار روز" شهرستان چالوس دقایقی پیش در کمتر از دو ساعت خبر داد .

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، سردار "سید محمود میرفیضی" افزود: در ساعت ۱۹ و ۱۹ دقیقه امروز جمعه ۲۴ فروردین ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در " بازار روز" شهرستان چالوس، ماموران انتظامی شهرستان سریعا به محل حادثه Incident عزیمت کردند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد که در این حادثه ۱۱ نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد .

سردار میرفیضی، افزود :متهم به آتش سوزی فردی به نام "م -ک " فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد .

مصدومان حادثه با حضور گروه های امداد ونجات و اورژانس به مراکز درمانی چالوس و سوانح سوختگی شهید زارع ساری اعزام شدند.

لازم به ذکر است فرمانده انتظامی مازندران آمار مصدومان این حریق عمدی را 11 نفر اعلام کرده در حالیکه ساعتی قبل، اشکپور مدیر روابط عمومی و سخنگوی مرکز حوادث Accidents و فوریت های پزشکی اورژانس 115دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی عمدی در قهوه خانه بازار روز چالوس را 15 نفر اعلام کرده بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید