لیگ قهرمانان اروپا؛

صعود بایرن‌مونیخ به نیمه‌نهایی/بازگشت یوونتوس مقابل رئال مادرید با یک پنالتی نافرجام ماند

تیم آلمانی بار دیگر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و بازگشت یوونتوس مقابل رئال مادرید با یک پنالتی نافرجام ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم بایرن‌مونیخ با تساوی بدون گل خانگی مقابل سویا در شب دوم دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان به جمع 4 تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت و یوونتوس با  وجود برتری 3 بریک در خانه رئال مادرید حذف شد.

 این تیم پس از کنترل بازی در نیمه اول در نیمه دوم حملاتی ترتیب داد اما نه بایرن و نه سویا گلی نزدند تا با شکل‌گیری تساوی بدون گل و با توجه به برتری 2 بریک بایرن در بازی رفت در زمین سویا، تیم آلمانی به نیمه‌نهایی راه یابد.

 در دیگر بازی، یوونتوس با وجود برتری 3 بریک مقابل رئال مادرید حذف شد.

 در این بازی ورزشگاه برنابئو، ماندزوکیچ در دقیقه 2 و 38 یوونتوس  را پیش انداخت و تیمش با برتری 2 بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم اشتباه ناواس، گل سوم یوونتوس توسط متویدی را در پی داشت و در حالی که بازی در آستانه رفتن به وقت اضافه بود، رونالدو پنالتی مشکوک بن عطیه روی واسکز را در 98  به گل تبدیل کرد. اعتراض بوفون به داور در زمان اعلام پنالتی در دقیقه 93، اخراج این سنگربان را رقم زد و شزنی به حای او در دروازه ایستاد. در نهایت  رئال مادرید با وجود شکست 3 بریک با برتری مجموع 4 بر 3 به نیمه‌نهایی راه یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید