تارتار: پرسپولیس با تمام وجود بازی کرد/ مساوی عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: پرسپولیس امروز با انگیزه و تمام وجود بازی کرد و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مهدی تارتار پس از تساوی برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بازی جذابی بود، به خصوص در نیمه دوم و زمانی که ما در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم. پرسپولیس بی‌مهابا حمله می‌کرد و ضدحمله‌های خوبی دست ما رسید.

او ادامه داد: پرسپولیس امروز با انگیزه و تمام وجود بازی کرد. انگار نه انگار قهرمان شده‌اند. آنها پنج روز دیگر بازی دارند اما با تفکرات برانکو با تمام قوا بازی کردند. مساوی عادلانه بود.

سرمربی پارس جنوبی گفت: کم‌تجربگی تیم ما در لیگ برتر باعث شد پس از بازی رفت با پرسپولیس افت کنیم. خیلی از ماها سال اول خضورمان در لیگ برتر است. امروز نشان دادیم که بی دلیل نیست از ابتدا در نیمه بالای جدول قرار داریم.

تارتار افزود: از اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنیم. ما با پارس جنوبی روند خوبی را طی کردیم. مسئولان استان به فکر این تیم باشند تا از لحاظ مالی خیالمان راحت باشد. من از مردم به جز خوبی چیزی ندیدم. دست مسئولان ما برای هزینه کردن بسته است و این قانون تصویب شده برای شهرستان‌های لب مرزی و زرخیز اذیت کننده است. اگر مشکلات برطرف شود، در این تیم می‌مانم.

او در پایان درباره دریافت گل تساوی گفت: ما امروز فضاها را بستیم و عملکرد خوبی داشتیم اما یک لحظه غفلت باعث شد گل تساوی را دریافت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید