برانکو: با انگیزه بودیم اما اشتباهات فردی همیشه هست/ مهم نیست با الاهلی بازی کنیم یا الجزیره

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه می‌خواهند مقابل تیم قهرمان خوب بازی کنند و پیروز شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ برانکو ایوانکویچ پس از تساوی برابر پارس جنوبی در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم برای دوستان لیگ تمام شده است. به پارس جنوبی تبریک می‌گویم بابت تک امتیاز. بازیکنانم تلاش کردند و انگیزه داشتند اما همیشه اشتباهات فردی خواهد بود. بازیکنانم تا لحظات آخر میل به پیروزی داشتند. همه می‌خواهند مقابل قهرمان خوب بازی کنند و ببرند.  بازیکنانم از این قضیه اطلاع داشتند اما جنگیدند.

او ادامه داد: بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند و بازیکنی نبود که بدون انگیزه و اراده بازی کند. می‌توانیم درباره اشتباهات تاکتیکی صحبت کنیم اما مهمترین مسئله این است که ما برای صعود به مرحله بعد خیالمان راحت است و برای‌مان مهم نیست مرحله بعد با الاهلی بازی کنیم یا الجزیره.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال اضافه شدن مهرداد میناوند یا آندره پانادیچ به کادر فنی تیمش گفت: آیا فکر می‌کنید کریم باقری خوب نیست؟ اگر بخواهیم درباره شایعات صحبت کنیم که نمی شود. ما دو سال است قهرمانیم و این در تاریخ پرسپولیس بی نظیر است اما باز می گویند خوب نیستیم. آیا اینطور به نظر می‌رسد؟ من برای میناوند و پانادیچ احترام قائلم. من دو سال و نیم با آندره کار کردم و او مربی خوبی است اما کادر ما کامل است.

او در پاسخ به سوالی درباره افت پرسپولیس بعد داربی و اینکه چه تدابیری برای حل این قضیه دارد گفت: موافق این قضیه نیستم. ما بازی‌های درخشانی انجام دادیم. هر تیمی حق دارد یک تعداد بازی ببازد و نمی‌توان همه بازی‌ها را برد. در طول فصل فرم ما عالی بود و بعد از داربی دو بازی سنگین در آسیا را پیروز شدیم. هیچ تیمی در دنیا نمی‌تواند همه بازی‌ها را ببرد.

دیدگاه تان را بنویسید