هفته بیست و هشتم لیگ برتر

گسترش فولاد یک - استقلال یک/ فیروز پا پیچ تیم شفر شد

تیم فوتبال استقلال تهران با تساوی برابر گسترش فولاد تبریز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در اولین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷  در ورزشگاه بنیان دیزل گسترش فولاد تبریز از استقلال تهران پذیرایی کرد که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل های این بازی را علی قربانی(۱۰) برای استقلال و رضا خالقی فر( ۵۵) برای گسترش به ثمر رساندند. استقلال با این نتیجه ۴۸ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن موقتا به رده دوم صعود کرد.

گزارش نیمه نخست:

دقیقه ۱۰ همکاری خوب منتظری و جپاروف از سمت راست و پاس زمینی و در عرض ستاره ازبکستانی استقلال، با ضربه علی قربانی مقابل دروازه گسترش فولاد همراه شد تا اولین گل مسابقه برای استقلال به ثمر برسد.

دقیقه ۱۴ با پاسکاری بازیکنان اسقلال پشت محوطه جریمه گسترش توپ به جابر انصاری رسید اما توپ از پای این بازیکن جدا شد تا این موقعیت در محوطه جریمه گسترش برای استقلال از بین برود.

دقیقه ۲۶ ارسال زنیدپور از سمت چپ به روی دروازه استقلال با ضربه نه چندان دقیق مسیح زاهدی همراه شد تا این توپ از کنار دروازه استقلال به بیرون برود.

دقیقه ۳۴ با پاس های پر تعداد بازیکنان استقلال پشت محوطه جریمه گسترش، توپ باز هم به جابر انصاری رسید اما شوت زمینی این بازیکن در دستان دخسوس قرار گرفت.

گزارش نیمه دوم

دقیقه ۵۵ پاسکاری خوب بازیکنان گسترش فولاد در محوطه جریمه به رضا خالقی فر رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه پایین دروازه استقلال بفرستد و گل اول گسترش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۷ شوت سرکش و زمینی میلاد زنیدپور از پشت محوطه جریمه استقلال را حسین حسینی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰ پیمان بابایی که به جای احمد موسوی برای گسترش به زمین آمد مانند زنیدپور با یک شوت محکم دروازه استقلال را تهدید کرد که این ضربه با اختلاف کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵ بازیکنان استقلال با حضور پرتعداد خود در نزدیکی دروازه گسترش فولاد برای گلزنی تلاش کردند اما در شلوغی محوطه جریمه کاری از پیش نبردند.

دقیقه 88 در دقایق آخر بازی بابا تیام می‌توانست از ناهماهنگی مدافعان گسترش فولاد استفاده کند و گل دوم استقلال را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن را دروازه بان گسترش دفع کرد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بویان، جپاروف، جابر انصاری، داریوش شجاعیان و علی قربانی.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، احمد موسوی، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، رضا خالقی فر، آندرانیک تیموریان، هنریک ادسون، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، سامان نریمان جهان و اسماعیل فرهادی.

تعویض ها: مامه بابا تیام و فرشید اسماعیلی به جای جابر انصاری و بویان برای استقلال و پیمان بابایی به جای سید احمد موسوی برای گسترش فولاد به بازی آمدند.

دیدگاه تان را بنویسید