سومی تیم ملی والیبال ساحلی ب در تور جهانی تایلند

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با شکست استرالیا در دیدار رده بندی تور جهانی تک ستاره تایلند، مقام سومی این رقابت ها را از آن خود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله نیمه نهایی و نهایی تور جهانی تک ستاره تایلند امروز (چهارشنبه) در شهر ساتون تایلند پیگیری می شود.

تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف تیم اندونزی یک (کاندرا – آشفیا) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 مغلوب این تیم شد تا از راه یابی به دیدار نهایی بازبماند.

رئوفی و میرزاعلی در دیدار رده بندی و از ساعت 10 و 30 صبح امروز به وقت تهران به مصاف استرالیا (شوبرت – دیکسون) رفت و این تیم را دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 13 شکست داد تا عنوان سومی و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

تیم ملی ب ایران در مرحله یک چهار نهایی این رقابت ها تایلند دو و در مرحله گروهی تایلند سه و ژاپن دو را از پیش رو برداشته بود.

نمایندگان تایلند و اندونزی نیز در دیدار نهایی این رقابت ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نوت تانون و سیت تاوات تایلندی در جایگاه قهرمانی ایستادند.

تیم ملی الف ایران (آرش وکیلی – بهمن سالمی) روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تایلند یک (ناتانون و سداوات) رفت و دو بر یک مغلوب این تیم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

رضا نائینی به عنوان سرمربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی الف و ب ساحلی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران فردا (پنج شنبه) شهر ساتون تایلند را ترک می کنند و برای حضور در تور آزاد کنفدراسیون آسیا که از 25 تا 28 فروردین ماه برگزار می شود، راهی شهر سامیلا تایلند می شوند.

نادر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال و داور بین المللی ساحلی ایران نیز به دعوت کنفدراسیون والیبال آسیا امشب تهران را به مقصد تایلند ترک می کند تا در جمع داوران این رقابت ها قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید