گزرش جی پلاس؛

فینال جام حذفی کجا برگزار می شود؟/ فولاد آره نا رقیب نفت و گاز خرمشهر!

سازمان لیگ ظرف چند روز آینده محل فینال جام حذفی را انتخاب می کند که بعد از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، یک ورزشگاه تازه ساخت مهمترین گزینه برای میزبانی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فینال جام حذفی 13 اردیبهشت سال جاری میان تیم های استقلال و خونه به خونه بابل برگزار می شود. این بازی مطابق دو سال گذشته قرار بود در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد اما سازمان لیگ هنوز نظر قطعی خود را درباره محل برگزاری بازی نداده است.

جام حذفی فوتبال ایران از چندین سال قبل به نام یادواره شهدای خرمشهر نام گذاری شده و به خاطر اهمیت و جایگاه این شهر در دوران هشت سال دفاع مقدس، فینال جام حذفی به خرمشهر منتقل شده است.

فینال جام حذفی در خرمشهر می ماند؟

ورزشگاه 30 هزار نفری نفت و گاز اروندان از نظر شکل ظاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما مهمترین مشکل برای برگزاری بازی، نبود چمن مناسب و کام و کاستی های ورزشگاه در بخشی روشنایی است.

ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر

(عکس قدیمی است)

هر ساله فینال جام حذفی با سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان می شود اما امسال به خاطر جام حذفی این بازی زودتر از موعد برگزار می شود ولی با این وجود دمای هوای در این ایام از سال بسیار بالا است و سازمان لیگ ناگزیر به برگزاری بازی در ساعات خنک تر است.

در دو سال گذشته این بازی بعد از ساعت 20 برگزار شده که علاوه بر مساعد نبودن وضعیت چمن، کافی نبودن نور ورزشگاه بازیکنان، هواداران و مربیان را هم به مشکل انداخته است.

ورزشگاه شهدای خرمشهر یا ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر

سعید فتاحی چندی پیش اعلام کرد که خبرهای خوبی مبنی بر آماده سازی این ورزشگاه به دستش رسیده اما هنوز برگزاری بازی در ورزشگاه خرمشهر قطعی نیست. با این وجود او تاکید کرد که اگر ورزشگاه خرشمهر آماده نشود، فینال جام حذفی از خوزستان خارج نمی شود.

ظرف چند روز آینده بازدید نهایی از این ورزشگاه صورت می گیرد اما اگر مشکلات کما فی السابق به قوت خود باقی مانده باشد، سازمان لیگ ورزشگاه دیگری در خوزستان را انتخاب می کند.

فولاد آره نا اصلی ترین گزینه سازمان لیگ

فولاد آره نا اهواز

استان خوزستان به خاطر فوتبال خیز بودن، دارای چند ورزشگاه است که در حال حاضر ورزشگاه غدیر اهواز (محل بازی های فولاد و استقلال خوزستان) بهترین ورزشگاه این استان است اما ورزشگاه دیگری هم در این شهر هست که کمتر کسی از آن اطلاع دارد.

ورزشگاه اختصاصی فولاد که از پنج سال قبل کلنگ احداث آن به زمین خورده، این روزها مراحل آخر خود را طی می کند و چندی قبل وزیر ورزش و جوانان هم بازدید از آن داشت. ورزشگاه تقریبا آماده فوتبال بازی کردن است اما هنوز جزییاتی از مراحل تکمیل این پروژه ارزشمند باقی مانده است.

در صورتی که ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر آماده نشد، سازمان لیگ در نظر دارد از ورزشگاه فولاد آره نا برای فینال جام حذفی استفاده کند تا به نوعی علاوه بر بازی فینال جام حذفی، مراسم افتتاحیه این ورزشگاه هم برگزار شود که این موضوع نیازمند مساعدت باشگاه فولاد است.

به گزارش جی پلاس؛ باید دید در روزهای آینده ورزشگاه خرمشهر آماده این بازی می شود یا فینال جام حذفی با رونمایی از فولاد آره نا همزمان خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید