جی پلاس؛

گربه سیاه گواردیولا را بشناسید

گواردیولا که هفت نیمه نهایی پشت سر هم را با بارسلونا و بایرن مونیخ تجربه کرده بود، برای دومین بار از صعود به این مرحله با منسچتر سیتی باز ماند. اتفاقی که مسببش یورگن کلوپی است که برای سومین بار پیاپی در این فصل او را شکست داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در یک دهه اخیر، یکی از موفق ترین مربیان لیگ قهرمانان کسی نبوده جز پپ گواردیولا. مربی که هفت حضور پی در پی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با بارسلونا و بایرن مونیخ تجربه کرد و البته تنها دوبار با آب و اناری پوشان به فینال رسید و قهرمان شد.

با وجود ناکامی های پپ در اروپا به همراه بایرن مونیخ و البته شرایطش در منچستر سیتی در دو فصل اخیر، او همواره یکی از بهترین مربیان اروپا بوده و هست. به همین دلیل پیش از این هیچ مربی پیدا نشده بود که به طور محض بر اندیشه های او غلبه کند و او را سه بار پیاپی شکست دهد.  

یورگن کلوپ و شاگردانش برای اولین بار این کار را انجام دادند. کلوپ در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی لیگ جزیره توانست نقشه های گواردیولا را نقش بر آب کند و سه بار پیاپی این مربی و شاگردانش را شکست.

سه گانه کلوپ برابر گواردیولا می تواند او را گربه سیاه پپ معرفی کند و از برتری اندیشه های او بر یکی از پرافتخارترین مربیان سال های اخیر اروپا حکایت کند.

کلوپ پیش از این با دورتموند هم حضور در این مرحله را تجربه کرده و حالا به دنبال دومین فینال و البته اولین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپاست. 

دیدگاه تان را بنویسید