گواردیولا: با یک بازی بی‌عیب و نقص مقابل لیورپول، می‌توانیم صعود کنیم

با وجود شکست سنگین بازی دور رفت در خانه لیورپول، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به صعود شاگردانش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پپ گواردیولا می‌گوید که تیمش می‌تواند شکست 3 بر صفر بازی رفت در خانه لیورپول را جبران و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، به شرط اینکه فردا شب (سه‌شنبه) در خانه مقابل این تیم یک بازی بی‌عیب و نقص ارائه کند.

گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از بازی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند، گفت: البته، برای صعود اما ما باید یک بازی تقریباً بی‌‌عیب‌و‌نقص را ارائه کنیم. باید تا می‌توانیم موقعیت گلزنی بسازیم، قدرن موقعیت‌های‌مان را بدانیم و بالعکس موقعیت‌های فراوانی به حریف ندهیم و خوب دفاع کنیم. در کل باید در تمام فازها خوب باشیم چون حریف تیم سرسختی است. با این حال ما 90 دقیقه وقت داریم و مانند هر ورزش دیگری، در فوتبال هم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

گواردیولا ادامه داد: تیم من استثنایی است و قابل مقایسه با خیلی از تیم‌ها نیست. مربی این تیم بودن لذتبخش است و من از این بابت بسیار خوشحالم. ما 90 دقیقه به علاوه وقت‌های اضافه زمان داریم و در این فصل نشان داده‌ایم (حتی در بازی قبلی) که می‌توانیم در دقایق پایانی بازی موقعیت‌های فراوانی ایجاد کنیم. تیم من آمادگی رقابت‌ با هر حریفی را دارد. مطمئنم. لیورپول هم اما تیم بسیار خوبی است.

منچسترسیتی فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان لیورپول است.

 

دیدگاه تان را بنویسید