زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

دیدار تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی، 13 ادیبهشت برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل درحالی قرار است 13 اردیبهشت برگزار شود که میزبان این مسابقه حساس به احتمال زیاد خرمشهر خواهد بود.

مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کردند، مشکل نور ورزشگاه خرمشهر برطرف شده و چمن این ورزشگاه هم درحال ترمیم است و به احتمال 99 درصد فینال در خرمشهر برگزار خواهد شد، اما اگر شرایط برگزاری مسابقه مهیا نشد، این دیدار به طور قطع در استان خوزستان برگزار می شود.

گفتنی است، استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر تلاش می کند تا پس از حذف نفت آبادان در نیمه نهایی بتواند قهرمانی را بالای سر ببرد و مانند رقیب همشهری، پرسپولیس، یک جام را کسب کند و از سویی دیگر خونه به خونه با حذف لیگ برتری ها به فینال رسیده است و در سودای کسب مقام قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا است.

بر همین اساس ، سعید فتاحی ، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر بیان کرد: به دلیل اینکه استقلال در تاریخ 18 اردیبهشت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازی دارد، فینال جام حذفی 13 اردیبهشت برگزار می شود.

او افزود: ورزشگاه شهر خرمشهر هم وضعیت مطلوبی دارد و قرار است در روزهای آینده، بار دیگر وضعیت آن را بررسی کنیم. اگر خرمشهر هم شرایط میزبانی نداشته باشد، فینال جام حذفی قطعا در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید