شش سهمیه المپیک جوانان تکمیل شد

تکواندوکاران ایرانی یک مدال طلا و نقره کسب کردند

در پایان مسابقات تکواندو کسب سهمیه المپیک جوانان، تیم ملی ایران که با ۶ نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، موفق شد صد در صد سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین را مقتدرانه به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 مهرماه سال‌جاری در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزارمی‌شود.

برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از صبح روز گذشته (جمعه – 17 فروردین‌ماه) با حضور 438 تکواندوکار در دو گروه دختران و پسران در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و امروز به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها، که 6 نماینده ایران برای کسب سهمیه حضور پیدا کرده بودند، هر 6 سهمیه در نهایت شایستگی به هوگوپوشان کشورمان تعلق گرفت.

در روز نخست این مسابقات علی اشکوریان (مدال نقره)، محمد خانی (برنز) و یلدا ولی‌نژاد (برنز) 3 نماینده ایران بودند که موفق به کسب سهمیه شدند.

در روز پایانی نیز حامد اصغری (مدال طلا)، کیمیا همتی (مدال نقره) و مهلا مومن‌زاده توانستند با شایستگی نام خود را در میان نفراتی که موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک شدند، ثبت نمایند.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. همچنین سرمربیگری تیم دختران را فاطمه صفرپور عهده دار است و نیلوفر صفریان مربی تیم می‌باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید