سائلام: مساوی با سپاهان زیاد ناراحت‌مان نکرد/ مذاکره برای فصل آینده بی منطق است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: درست است که این یک امتیاز بازی با سپاهان ما را خوشحال نکرد، اما زیاد ناراحتمان هم نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ارتوئرول ساغلام در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی امروز برای هر دو تیم مهم بود و متاسفانه شرایط به گونه ای شده که باید امسال برای بقا بجنگیم و برای فصل آینده به دنبال قدرتمند کردن تیممان باشیم.

وی افزود: سپاهان هم برای گرفتن امتیاز به تبریز آمده بود و با تیم سرزنده و خوبی بازی کردیم و در طول هشت روز، سومین بازی خودمان را انجام دادیم و در پایان فصل و در مقطع خستگی بازیکنان، انجام دادن این بازی های فشرده سخت است.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان محدودی داریم و مجبور شدیم حتی احسان پهلوان را هم که مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده بود، وارد بازی کنیم. اگر از موقعیت هایمان در پایان بازی صرف نظر کنیم، هر دو تیم مستحق این یک امتیاز بودند و هر چقدر که به پایان بازی نزدیک می شدیم، هر دو تیم خسته تر می شدند. درست است که این یک امتیاز ما را خوشحال نکرد، اما زیاد ناراحتمان هم نکرد.

ساغلام گفت: بازی بعدی ما در مقابل سپیدرود، جدال سختی است و از امروز، نمی توانیم بازیکنانمان را خوب تمرین دهیم و باید از این به بعد، باید به آن ها استراحت دهیم و باید در مقابل سپیدرود، با تمام توان ظاهر شویم.

وی بیان کرد: توقع داشتم که تماشاگران زیادی در بازی امروز به ورزشگاه بیایند و درست است که با مشکلات زیادی در این فصل دست و پنجه نرم می کنیم، اما طرفداران کمی در این مدت به ورزشگاه آمده اند و طرفدار واقعی، باید در مقطعی که مشکلات زیاد است، از تیمش حمایت کند و این موضوع یک نکته ی منفی برای تیم ماست.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: در بازی های خارج از خانه، تماشاگران زیادی برای تشویق تیم های حریف می آیند و انتظار زیادی از هواداران تراکتور داریم.

او گفت: هنوز مذاکره ای برای فصل آینده نداشتیم و وقتی هنوز تکلیفمان برای بقای تیم در لیگ مشخص نیست، مذاکره کردن برای فصل آینده، بی منطق به نظر می رسد.

ساغلام خاطرنشان کرد: ما با بازیکنانی بازی می کنیم که خیلی از آن ها اولین بار است در لیگ برتر توپ می زنند و با این بازیکنان محدود، در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شدیم و این که تیمی نتواند از نقل و انتقالات استفاده کند، این موضوع برای یک باشگاه شکست بزرگی است و امسال، فصل متفاوتی بود و مشکلات زیادی وجود داشت.

سرمربی تراکتورسازی گفت: دانیال اسماعیلی فر از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و مجبور به تعویضش شدیم و تعویض این بازیکن، ربطی به عملکرد او نداشت.

دیدگاه تان را بنویسید