گرشاسبی: طلبکاران مثل قارچ سبز می‌شوند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس می‌گوید روند تمدید قرارداد بازیکنان پس از پایان لیگ ادامه پیدا می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش جی پلاس؛ حمیدرضا گرشاسبی پس از کسب پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده و قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ هفدهم، اظهار کرد: خوشحالیم که در مقدس‌ترین مکان یعنی مشهد مقدس مهر تایید این قهرمانی ثبت شد. بازیکنان‌مان هم انصافا با توجه به استرسی که وجود داشت، با تمام انرژی و پتانسیل بازی کردند. امروز بازیکنان ما سخت‌کوش بودند و خوشحالیم که در مکان مقدسی به قهرمانی رسیدیم. ان‌شاءالله در ادامه بازی‌ها هم روند پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم و تمام هم و غم‌مان را برای لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

سرپرست پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت: فصل هنوز تمام نشده و با تمام بازیکنان چند بار صحبت کردیم. خود من در دوحه به همه بازیکنان گفتم وقتی رسیدید تهران به باشگاه بیایید تا قراردادتان را تمدید کنیم. دو سه بازیکن آمدند و قراردادشان تمدید شد. در همه بازی‌ها که به رختکن رفتیم، همانجا از بازیکنان خواستیم و بعد هم با آن‌ها تماس گرفتیم تا روند تمدید قراردادها ادامه داشته باشد اما اکثر آن‌ها اعلام کردند بگذارید لیگ تمام شود تا ما تمرکزمان روی مسابقه‌ها باشد. هیچ تیمی هم تاکنون شروع به تمدید قرارداد نکرده است.

او افزود: هواداران به خاطر محرومیتی که پرسپولیس دچارش شده حق دارند که نگران تمدید قراردادها باشند. باید صبورانه کارها را دنبال کنیم. ما به شدت به دنبال این هستیم تا قراردادها را تمدید کنیم.

گرشاسبی در ادامه درباره مطالبات بازیکنان تصریح کرد: با توجه به جدول پرداختی که ما داشتیم هیچ کدام از بازیکنان طلب ندارند. یک سری جرایم وجود دارد که از قبل است که با توجه به قهرمانی که کسب شد، برای بازیکنانی که قرارداد دارند بخشیده شده و برای بازیکنانی که قراردادشان اتمام پیدا می‌کند، با تمدید قرارداد تمام جرایم‌شان بخشیده می‌شود.

سرپرست پرسپولیس درباره روند محرومیت این تیم از نقل و انتقالات و تلاش‌هایی که برای لغو این محرومیت صورت گرفت، بیان کرد: ما پیگیر شدیم و تمام کارهایی که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. آن باشگاهی که ما را به این روز نشاند، رضایت‌نامه داد و آن را برای فیفا ارسال کردیم. برای همین فیفا با اینکه حکم قطعی داده بود، دوباره پرونده را جریان انداخت. وکیل خوبی گرفتیم و ان‌شاءالله در اردیبهشت مشکلات‌مان حل شود.

او در پاسخ به این سوال که چند درصد به لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات امیدوار است، گفت: ما امیدوار هستیم، حتی اگر محرومیت پرسپولیس لغو نشود با تمدید قرارداد با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، شرایط‌مان خوب باقی می‌ماند. برای همین دغدغه و نگرانی از باز نشدن پنجره نقل و انتقالات نداریم.

گرشاسبی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با افزایش قیمت دلار نگران پرداخت قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس نیست، اظهار کرد: به هر حال این سختی‌ها وجود دارد. از آن سخت‌تر بدهی‌هایی است که گریبان تیم ما را گرفته است. ما با بیش از ۱۶۰-۱۷۰ نفر خارجی و داخلی تسویه کردیم اما دوباره مثل قارچ از زیر زمین پیدا می‌شوند. این بدهی‌ها کمر پرسپولیس را خم کرده است. ما باید مواظب این بدهی‌ها باشیم تا دوباره محروم نشویم. ما باید مراقب پرداختی به بازیکنان، هزینه اعزام تیم به شهرها و کشورهای مختلف باشیم. ان‌شاءالله با توجه به اسپانسر خوبی که داریم به مشکل برنخوریم.

سرپرست پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی ۱۰۰ هزار دلار رضایت‌نامه مهدی طارمی به حساب پرسپولیس واریز می‌شود گفت: مهلت پایانی الغرافه پایان این ماه است و این پول را دریافت می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید