مدال برنز بریمانلو در جودوی گرند پری آنتالیا

نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران مدال برنز رقابت‌های جودوی گرندپری آنتالیا را از آن خود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در ادامه رقابت‌های جودوی گرندپری آنتالیا 2018 و در دومین روز این مسابقه‌ها، محمد محمدی بریمانلو، نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی برابر داوید لیما از برزیل به برتری رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

بریمانلو پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس لوکا اوتمان از فرانسه را برد و در ادامه دانیل ویلیامز از انگلستان را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی برابر هدایت حیدراف نفر پنجم رنکینگ جهانی از آذربایجان، شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله نیز آکیل جاکووا از کوزووو را برد و به دیدار رده‌بندی رسید.

دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها سعید ملایی  دارنده مدال برنز جهان و نفر دوم رنکینگ جهانی بود که پس از استراحت در دور نخست، مقابل تتو اولگا لاشویلی نفر 314 رنکینگ جهانی از گرجستان شکست خورد و خیلی زود از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

روز گذشته (جمعه) نیز علی قلی‌پور در 60- کیلوگرم و قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته در وزن 66- کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم، رامین صفویه و حمیدرضا سجادی فر در 100- کیلوگرم و جواد محجوب در سنگین وزن دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (یکشنبه) به روی تاتامی می‌روند.

دیدگاه تان را بنویسید