جی پلاس؛

پایان مجادله کی روش و مربیان لیگ برتری/ تیم ملی تعطیل شد!

دیدار دوستانه تیم ملی ایران به خاطر موافقت نکردن استقلال و پرسپولیس با خواسته کی روش لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از بازی ایران و الجزایر، کی روش از مقام‌های مسئول در فوتبال ایران خواست که بازیکنان بیش از مدت زمان پیش بینی شده در تیم ملی باشند تا زیر نظر او آماده جام جهانی شوند اما مربیان تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن حاضر به قبول درخواست کی روش نشدند.

با این حال روز گذشته جلسه‌ای میان کی روش و رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نتیجه آن بازی دوستانه تیم ملی ایران در تاریخ 21 اردیبهشت ماه با سوریه لغو شد تا در همین زمان تیم های استقلال، پرسپولیس و احتمالا ذوب آهن بتوانند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تمام قوا بازی کنند.

طبق برنامه ریزی AFC، دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها از 17 تا 26 اردیبهشت انجام خواهد شد. از طرفی پیش از این قرار بود که تیم ملی در همین بازه زمانی با سوریه 21 و با ازبکستان 29 اردیبهشت دیدار کند که بازی با سوریه لغو شد اما بازی با ازبکستان به قوت خود باقی است.

علی رغم لغو این دیدار، فدراسیون فوتبال سوریه موافقت خود را با برگزاری این بازی در تهران اعلام کرده بود که به دلیل محدودیت های موجود در حضور بازیکنان در تیم ملی، این دیدار لغو شده است.

بدون شک کی روش از لغو این دیدار ناراحت خواهد بود و احتمالا در آینده به رفتار باشگاه ها در اجرای مراحل آماده سازی تیم ملی اشاره کند.

دیدگاه تان را بنویسید